SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH Siedlce oferta pracy EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik budowy środków transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2016
Data zakończenia pracy: 13.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Technik mechanik budowy środków transportu (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość rynku części zamiennych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, zainteresowanie branżą motoryzacyjną.
Nazwa pracodawcy: EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
08-103 Stare Opole, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: siedlecki
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stare Opole
Adres strony pracodawcy: www.expresslogic.pl
Profil działalności pracodawcy: transport międzynarodowy, spedycja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik budowy środków transportu
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 12.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
IDENTYFIKACJA WYMOGÓW, OGRANICZEŃ REKRUTACJI ZE STRONY PODMIOTU ZATRUDNIAJĄCEGO, RYNKU PRACY, UREGULOWAŃ PRAWNYCH, OCENA PRZYDATNOŚCI ŹRÓDEŁ WIEDZY O KANDYDATACH, PROCEDUR REKRUTACYJNYCH IPT, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ I GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU 3 LATA (W TYM DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM), BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.POLSKIEGO, BARDZO DOBRA J.UKRAIŃSKIEGO I J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie leków w opakowania pojedyncze i zbiorcze, dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów Opieka nad stałymi Klientami Tworzenie ofert handlowychProwadzenie i współpraca przy tworzeniu akcji marketingowychOrganizacja i prowadzenie szkoleńPrezentacja proponowanych przez PPUH Skalmex urządzeń i oprogramowania u Klienta
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo - Handlowe SKALMEX Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
zarządzanie systemem obsługi sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gajków (dolnośląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, obsługa i weryfikacja systemu zamówień internetowych. Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami. Obsługa sklepu internetowego.
CEprojekt Krzysztof Zdebski - 2018-07-23 - Brzesko (małopolskie)
Sprzedaż towarów branży spożywczej, sprzedaż produktów eko, zamawianie towarów, nadzór nad przechowywaniem produktów, obsługa zwrotów.
Jarosław Krakowiak "HERMES" - 2017-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca z systemem rezerwacyjnym, aktualizowanie ofert wczasów, praca nad reklama biura
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa sprzedaży w sklepia internetowym oraz portalu Allegro.pl, obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, przygotowanie produktów, praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Kościan - 2016-10-05 - Krzywiń (wielkopolskie)
Tworzenie bazy danych, udzielanie informacji telefonicznej, organizowanie pracy biura, sporządzanie różnego rodzaju pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
TWORZENIE STANDARDÓW ZATRUDNIENIA ORAZ OCENY KANDYDATÓW ZGODNYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI WYMAGANIAMI KLIENTÓW FIRMY; WERYFIKACJA JAKOŚCI PROCESU ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM. TWORZENIE PROGRAMU TALENTÓW ORAZ NADZOROWANIE PROCESU REKRUTACYJNEGO DLA WYSOKO WYKWALIFIKOWANYCH SPECJALISTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
zgodny z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
ADET Firma Audytorsko-Księgowa Eugeniusz Adamski - 2017-11-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
obsługa, badanie potrzeb klientów biznesowych i indywidualnych, i/lub sprzedażą usług i produktów firmy, stały i regularny kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami i/lub prowadzenie efektywnej i skutecznej sprzedaż produktu - usługi firmy, aktualizowanie baz klientów
IGD Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert przetargowych, przygotowanie kosztorysów, wykonywanie wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)
Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura. Ścisła współpraca z księgowością: wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, wystawianie faktur, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych. Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników. Nadzór nad obiegiem korespondencji. Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura. Dbania o stały przepływ informacji między pracownikami oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych. Obsługiwanie urządzeń biurowych.
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie uleotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zimna Woda (podkarpackie)
Zarządzanie projektami doskonalenia procesów globalnej obsługi klienta w tym z krajów rosyjskojęzycznych.Identyfikacja, analiza i rozwiązywanie problemów klienta. Współpraca z interesariuszami.Raportowanie i przedstawianie prezentacji interesariuszom i kierownictwu wyższego szczebla.Praca jednozmianowa na czas nieokreślony w godzinach 9-17.Sala C
GOOGLE POLAND SP. Z O.O. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)