SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Data zakończenia pracy: 03.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MICROSOFT OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Dwie zmiany: 9-17 oraz 11-19.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.03.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Koordynowanie procesów marketingowych.
EURO-WENT SP Z O.O. - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
SPAWANIE STALI NIERDZEWNEJ /BALUSTRADY ,SCHODY/
STAINLESSMONT Firma Usługowa - 2016-08-19 - Wola Batorska (małopolskie)
zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym: opracowywanie projektów dokumentacji regulujących ochronę informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów informacji w których są przetwarzane informacje niejawne, prowadzenie kontroli o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-01-02 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 2D,sporządzanie koncepcji technicznej maszyn,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktów.Nadzór nad realizacją projektów ,sporządzanie ofert cenowych
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2016-08-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Współpraca z dostawcami: ustalanie warunków handlowych, negocjowanie cen, - organizacja dostaw, wybór przewoźników i monitorowanie transportu, - planowanie zakupów i kontrola stanów magazynowych, - tworzenie dokumentów związanych z przyjmowaniem towarów na magazyn
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-05-17 - Kolonowskie (opolskie)
Tworzenie zamówień na potrzeby produkcji. Utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami. Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. Wynagrodzenie + nagrody.
VOSTER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2017-11-24 - Zarzecze (podkarpackie)
-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowań marki własnej i marek sieci zgodnie z obowiązującym prawem, - nadzór nad zapisami Systemu Zarządzania Jakością, - wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie Systemu Jakości,- kontrola jakościsurowców i wyrobów gotowych,- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, - szkolenie pracowników z zagadnień dotyczących systemu Współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod kątem Systemu Jakości, - Przedstawicielstwo Spółki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Spółki przed Urzędami,- nadzorowanie systemów sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowców.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Kościerzyna (pomorskie)
Produkcja okien z PCV
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
wykonywanie wszelkich prac remontowo-budowlanch w tym: przygotowywanie materiałów, roboty montażowe, rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, osadzanie drzwi i okien, kładzenie glazury, płytek, podłóg
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Obsługa klientów – okazywanie pozytywnego nastawienia i uśmiech na twarzy. Witamy i żegnamy klientów nawiązując krótką rozmowę, okazując im w ten sposób szacunek i szczere zainteresowanie- Utrzymywanie wysokiego poziomu sprzedaży i zadowolenia klientów poprzez systematyczne uzupełnienie towaru na półkach i ciągłą dostępność produktów- Czuwanie nad prawidłowym przyjęciem towaru oraz nadzorowanie optymalnego wykorzystania pomieszczeń magazynowych- Dopilnowanie, aby pomieszczenia magazynowe były czyste, bezpieczne i łatwo dostępne oraz szkolenie współpracowników, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele- Dźwiganie ciężarów 30 kg przy użyciu dostępnych narzędzi i materiałów
JYSK Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod względem formalno-prawnym: projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych, projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów), dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań; dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi: opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych, wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.); występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych; udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLogpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy
Firma Doradczo-Szkoleniowa PRZEMYK Sławomir Szczepaniak - 2016-03-14 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2017-02-06 - Stanowice (śląskie)
Bieżąca obsługa administracyjna, wprowadzanie danych do systemu ERP, dekretacja dokumentów, sporządzanie raportów.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-07-11 - Łobez (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-07-10 - Łuków (lubelskie)
rozdysponowywanie listy pobrań, księgowanie towaru w SAP, monitorowanie zgodności stanów wyboru gotowego oraz prawidłowości dat.
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
udział w procesach rekrutacyjnych,publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, koordynowanie procesów HR- szkolenia zawodowe, motywacyjne, ocena pracowników, przygotowanie raportów analiz na potrzeby spółki
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Samborzec (świętokrzyskie)
oferty handlowe, obsługa klienta, doradztwo techniczne
SYSTEMY WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "LEMAR" SPÓŁKA JAWNA LEMANEK JAN - UNIEJEWSKI MAREK - 2017-09-08 - Wieszowa (śląskie)
Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- Samodzielne prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych,- Identyfikacja I zatrudnianie kandydatów,- Budowanie relacji z partnerami biznesowymi z przydzielonych funkcji i działów UBS,- Współpraca z pozostałymi działami HR UBS przy zatrudnianiu nowych pracowników, - Aktywne wspieranie pozycji UBS jako pracodwawcy w przydzielonym obszarze biznesowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
codzienna obsługa wózka, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, sprawdzanie ilościowe i przekazywanie towarów odbiorcy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)