SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA Łobez oferta pracy GMK Spółka Akcyjna Łobez
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa administracyjna, wprowadzanie danych do systemu ERP, dekretacja dokumentów, sporządzanie raportów.
Data publikacji: 2016-07-11
Lokalizacja: Łobez (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa administracyjna, wprowadzanie danych do systemu ERP, dekretacja dokumentów, sporządzanie raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łobez
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łobez
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zasad rachunkowości, praktyczna znajomość MS OFFICE, MS EXCEL, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, doskonała organizacja pracy, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Łobez
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łobez
Ulica pracodawcy: Bema
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 11.07.2016
Oferta pracy ważna do: 10.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie produkcji
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności, prowadzenie samochodu dostawczego
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas nieokreślony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
SILVA Zakład Drzewny w Słupsku Spółka z o.o. - 2018-01-31 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych i informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach i blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta; wpisywanie zamówień do systemu; współpraca z biurem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Sulejówek (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Zawiercie (śląskie)
Zarządzanie Funpage, profilami i grupami w różnych kanałach social mediaZarządzanie kampaniami i akcjami;Odpowiedzialność za zawartość - tworzenie treści, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
KONSORCJUM STALI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymiObsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
realizacja planów sprzedażowych firmy poprzez obsługę partnerów handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Szkło Spółka z o.o. - 2016-12-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie modelu biznesowego internacjonalizacji firmy; analiza aktów prawnych rosyjskich, ukraińskich, białoruskich; tworzenie raportów finansowych, budżetowanie, budowa rynku rosyjskiego, ukraińskiego, znajomość produktów branży stolarki aluminiowej i ich promocja na rynkach wschodnich, zadania związane z realizacją projektu unijnego (B+R). Praca w ramach umowy zlecenia wykonywana w dowolnych godzinach. Wynagrodzenie 13zł brutto/godzinę + prowizje
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zbiór truskawek, jabłek, wiśni, sadzenie i pielenie drzewek, sortowanie owoców
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kurczowa Wieś (mazowieckie)
- perfekcyjna obsługa klienta wchodzącego do salonu- realizowanie celów sprzedażowych firmy- dbanie o wizerunek salonuPraca na okres próbny : 3 miesiące, poźniej umowa o pracę na czas określonyGodzina zakończenia pracy : 18:00System wynagrodzenia : podstawa+prowizjamiejsce pracy: Wrocław, ul. Krakowskakontakt kandydatów z pracodawcą: 501349859sala G
NEL MEBLE KOLONIALNE PAWEŁ CIEŚLAK - 2017-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki energetycznej, rozliczanie zużycia ciepła, paliwa, naliczanie opłat za ochronę śrdowiska, gospodarka odpadami, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o - 2017-10-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami. Zapoznanie z dokumentacją marketingową. Udział w sporządzaniu i wysyłaniu materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)