SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH Gliwice oferta pracy "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
Nazwa pracodawcy:
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2017
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo - płacowym ENOVA, obsługa programu PŁATNIK. Naliczanie składek ZUS, urlopów, wynagrodzeń chorobowych,płac kierowców w systemie TACHOSPEED. Naliczanie płacy minimalnej obowiązującej na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)
Dobór treści reklamowych: tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.Przygotowywanie plików graficznych do drukuObsługa ploterów drukująco-klejonychProjektowanie oraz montaż szyldówOklejanie samochodów z folii wylewnejAplikowanie reklam na witrynach sklepowychKompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa i stwarzania projektówBudowa i montaż kasetonów świetlnychProjektowanie i wykonywanie nadruków na koszulkach, kubkach, zapalniczkach, długopisachMontaż reklam wieloformatowych i banerów
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sierakowice (pomorskie)
Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówienia klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładem.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników i wypłatą wynagrodzeń.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jolanta Janowska - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)
SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)
prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych. Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
ABAKUS Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie dokumnetacji związanej z cmentarzami, wystawianie faktur, księgowanie wyciągów, doraźna pomoc w księgowości, nadzór nad ekshumacjami, udostępnianie kaplicy.
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Wierzchowie - 2018-07-10 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w j. fransuckim. Rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta w j. francuskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
- Pomoc techniczna przy projektowaniu dróg, obiektów inżynierskich, pomoc techniczna w dziale poligraficznym przy wydruku oraz składaniu dokumentacji projektowej.-Wynagrodzenie: 2100-2600 zł brutto - wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo drogowe, budownictwo inżynieryjne). Wymagana znajomość obsługi komputera (MS Office, AutoCad), umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner). Mile widziana znajomość programów: Civil 3D, BestCAD, Robot, MIDAS. Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Nadzór nad spełnianiem wymagań Ochrony Środowiska w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach. Realizacja polityki firmy z zakresu Ochrony Środowiska m.in. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze ochrony środowiska. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie dokumentacji filaru środowiskowego zgodnie z WCM.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2015-12-18 - Bieruń (śląskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)