SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH Gliwice oferta pracy "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-03-13

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office

Nazwa pracodawcy:
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2017

Data dodania oferty pracy: 10.03.2017

Oferta pracy ważna do: 10.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI (NR 1897) - od 2 000 PLN

obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo - płacowym ENOVA, obsługa programu PŁATNIK. Naliczanie składek ZUS, urlopów, wynagrodzeń chorobowych,płac kierowców w systemie TACHOSPEED. Naliczanie płacy minimalnej obowiązującej na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

Dobór treści reklamowych: tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.Przygotowywanie plików graficznych do drukuObsługa ploterów drukująco-klejonychProjektowanie oraz montaż szyldówOklejanie samochodów z folii wylewnejAplikowanie reklam na witrynach sklepowychKompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa i stwarzania projektówBudowa i montaż kasetonów świetlnychProjektowanie i wykonywanie nadruków na koszulkach, kubkach, zapalniczkach, długopisachMontaż reklam wieloformatowych i banerów
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sierakowice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 500 PLN

Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI I LOGISTYKI DLA FIAT I VOLVO - od 7 000 PLN

Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówienia klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładem.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników i wypłatą wynagrodzeń.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jolanta Janowska - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z J. NIEMIECKIM, FRANCUSKIM, HISZPAŃSKIM - od 5 000 PLN

Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT - od 3 000 PLN

Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA SERWISU SAMOCHODOWEGO - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 1 000 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych. Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
ABAKUS Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTRACJI CMENTARNEJ - od 1 200 PLN

Prowadzenie dokumnetacji związanej z cmentarzami, wystawianie faktur, księgowanie wyciągów, doraźna pomoc w księgowości, nadzór nad ekshumacjami, udostępnianie kaplicy.
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Wierzchowie - 2018-07-10 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - od 3 500 PLN

a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBŁSUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w j. fransuckim. Rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta w j. francuskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 600 PLN

Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 700 PLN

sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)

Specjalista ds. reklamacji - -

Media Expert Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. POMOCY TECHNICZNEJ - 2 100 - 2 600 PLN

- Pomoc techniczna przy projektowaniu dróg, obiektów inżynierskich, pomoc techniczna w dziale poligraficznym przy wydruku oraz składaniu dokumentacji projektowej.-Wynagrodzenie: 2100-2600 zł brutto - wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo drogowe, budownictwo inżynieryjne). Wymagana znajomość obsługi komputera (MS Office, AutoCad), umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner). Mile widziana znajomość programów: Civil 3D, BestCAD, Robot, MIDAS. Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - do 5 000 PLN

Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 340 PLN

Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 500 - 1 500 PLN

Nadzór nad spełnianiem wymagań Ochrony Środowiska w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach. Realizacja polityki firmy z zakresu Ochrony Środowiska m.in. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze ochrony środowiska. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie dokumentacji filaru środowiskowego zgodnie z WCM.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2015-12-18 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ - od 1 650 PLN

Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)