SPECJALISTA Wrocław oferta pracy 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy: doświadczenie na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi, praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Nazwa pracodawcy:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Weigla
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- praca biurowa, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów eksportowych.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-11-09 - Gorzanów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie bieżącej sprzedaży.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
•sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, •aktywne pozyskiwanie nowych klientów,•realizacja planów sprzedażowych,•budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: czyszczenie procesowe i technologiczne lakierni, czyszczenie techniczne maszyn i urządzeń; kompleksowe czyszczenia w okresach przerw produkcyjnych, praca z nowoczesnymi środkami; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LEADEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Trzcianka (wielkopolskie)
według stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
AP Edukacja Sp. z o. o. - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż telefoniczna w siedzibie firmy oraz oddziałowa, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie klientów,praca w młodej dynamicznie rozwijającej się firmie,w bardzo dobrych warunkach lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie ofert w j. wietnamskim, współpraca z wietnamskimi klientami w celu utrzymania pozytywnych relacji biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (sporządzanie list płac. akt osobowych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych, itp.). Sporządzanie sprawozdań do GUS. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo-płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-03-16 - Częstochowa (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Opstalent Spółka z o.o. sp.k. - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)
sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
praca na stolarni
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "MEBLOMOS" Robert Moskała, Grzegorz Moskała s.c. - 2016-03-17 - Barwałd Średni (małopolskie)
Zadania na stanowisku Specjalista do spraw Marketingu
AKS Poland Sp.zo.o. - 2018-04-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Sierpc (mazowieckie)
specjalista ds. księgowości
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Nowa Sól (lubuskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)