SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy Opstalent Spółka z o.o. sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Opstalent Spółka z o.o. sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZAANGAŻOWANIE I ZDOLNOŚĆ SAMOORGANIZACJI PRACY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONE OBOWIĄZKI
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, obsługa komputera, język angielski + język obcy (Szwedzki/Norweski/Niemiecki/Francuski/Włoski), zaangażowanie i zdolność samoorganizacji pracy i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
Nazwa pracodawcy: Opstalent Spółka z o.o. sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: angielski, szwedzki, francuski, niemiecki
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 29D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2016
Data dodania oferty pracy: 26.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i ocena zgłoszeń kandydatów, obsługa w systemie SMK, przygotowanie pomieszczeń, sprzętu i materiałów do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleń/ w tym w systemie SMK/
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lublin (lubelskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHARÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHARÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHARÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
ref. wynagrodzenia za zatr. osób do 30 roku życiaobsługa klientów Przedsiębiorstwa, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarzadząnie strona internetową wymagania:znajomość języka angielakiego min. w stopniu B2, umiejetność obsługi stron www (cms, dr upal), pakiet Office, FB i Media Społecznosciowe, umiejetność planowania działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
znajomość technologii wytwarzania prefabrykatów betonowych i żelbetonowych, znajomość normy europejskiej PN-EN 2016-1 BETON; umiejętność czytania rysunków konstrukcyjnych prefabrykatów betonowych, podstawowa znajomość pracy konstrukcji betonowych, mile widziane uprawnienia budowlane wykonawcze świadczące o doświadczeniu zawodowym potrzebnym podczas wizyt reklamacyjnych dotyczących stacji na budowach; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
projektowanie wnętrz budynków, nadzór i doradztwo podczas wykonywania projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Marki (mazowieckie)
przygotowanie działu promocji do sprzedaży, obsługa klienta, sprzedaż odzieży. Miejsce pracy: Rzgów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łask (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja zamówień u dostawców.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
HARMONOGRAMOWANIE, ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ, KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ,NADZÓR NAD REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH, UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH, WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ, TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY,INSTRUKCJE) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNĘTRZNYMI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ .
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
DOŚWIADCZENIA HANDLOWEGO NAJLEPIEJ W SEKTORZE B2B (POPARTEGO SUKCESAMI)UMIEJĘTNOŚCI SAMODZIELNEJ ORGANIZACJI PRACY I PLANOWANIAUMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA RELACJI Z KLIENTAMIZAANGAŻOWANIA I MOTYWACJI DO PRACYWYKSZTAŁCENIA MINIMUM ŚREDNIEGODOBREJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICEPRAWA JAZDY KAT. B (Z DOŚWIADCZENIEM W PROWADZENIU SAMOCHODU OSOBOWEGO)OFERUJEMY: PEŁNĄ WYZWAŃ PRACĘ W ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOTYWACYJNY SYSTEM WYNAGRADZANIA (STAŁA + PREMIA) NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY W TYM SAMOCHÓD BARDZO DOBRĄ ATMOSFERĘ W PRACYMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO
SACAR Sławomir Wróbel - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa programu WF-MAG, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru na stan, dystrybucja towaru, obsługa e-sklepu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
Mispra Capital Sp. z o.o. S.K.A - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzenie szkolenia językowego dla 12 - osobowej grupy
Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno - Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta - 2017-06-30 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; obsługa klienta; prowadzenie analiz sprzedaży; pozyskiwanie klientów biznesowych; realizacja celów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I TESTOWANIE PLATFORM TECHNOLOGICZNYCH M.IN. W TAKICH OBSZARACH: STRUKTURY DANYCH, INTERFEJS PLATFORM, PRZECHOWYWANIE W CHMURZE, NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PROGRAMISTÓW, TESTY AUTOMATYZACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Planowanie i realizowanie kampani reklamowychprzygotowywyanie materiałów prezentacyjnych,zarządzanie stroną internetową i kanałem w sieci społecznej,montaż wideo,monitorowanie rynku.Praca na umowę zlecenie około 168h/m-c godziny, okres wykonywania zlecenia około 1 rok
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie maszyn i urządzeń w eksploatacji
RADKOM PPUH Sp.z o.o. - 2017-10-16 - Radom (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Zdunowo (mazowieckie)
•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)