SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Ozorków oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH

Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: •wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
Data publikacji: 2015-10-01
Lokalizacja: Ozorków (łódzkie)
Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEŚMIERZ 6, 95-035 Ozorków, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ozorków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozorków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
Data dodania oferty pracy: 01.10.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, dbanie o obiekt i teren stacji paliw
BP POLSKA SERVICES SP. Z O.O. - 2017-07-14 - Łazy (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa sklepu internetowego (PrestaShop), 2. Obsługa portali aukcyjnych (Allegro, OLX), 3. Telefoniczna obsługa klientów, 4. Realizacja zamówień internetowych i czynności z tym związanych, 5. Obsługa systemów sprzedaży wysyłkowej (DPD, GLS, FEDEX), 6. Fotografowanie, katalogowanie, przygotowywanie towaru do sprzedaży,7. Wystawianie faktur sprzedażowych, 8. Działanie w sektorze socialmediów.
P.H. KRISPOL Krzysztof Krawiec - 2018-03-16 - Sulejów (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu Anwil, przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji, remontów urządzeń i inwestycji elektrycznych.
ORLEN SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarkami?(foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Oczesały (mazowieckie)
Przyrządzanie potraw wegańskich.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaż towarów poprzez serwis aukcyjny
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Raba Wyżna (małopolskie)
Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, współpraca z działem kontrolingu spółki nadrzędnej, działem technicznym oraz zarządem, sporządzanie analiz i raportów zgodnych z wytycznymi grupy na wewnętrzne potrzeby firmy, analizowanie rentowności projektów i inwestycji, kontrola kosztów, wsparcie analityczne w projektach, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów bankowych i przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia wniosku taryfowego
Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- przeglądanie ogłaszanych przetargów- sporządzanie dokumentacji ofertowej- wyszukiwanie nowych rynków zbytu- rozmowy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cisiec (śląskie)
wykształcenie mile widziane wyższewymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-07-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja zamówień i stałe monitorowanie procesu współpracy z dostawcami, realizacja celów oszczędnościowych. Przeprowadzanie kalkulacji na podstawie projektu budowlanego. Planowanie trasy kierowcy, nadzór nas serwisami samochodów, rozliczanie kosztów transportu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
FOBUD SP. Z O.O. - 2016-04-28 - Marklowice (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Warszowice (śląskie)
Obsługa klienta i podpisywanie z nim umowy, pomoc logistyczna, przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2017-04-27 - Kościan (wielkopolskie)
ZABEZPIECZENIE, OCHRONA OBIEKTU,
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawdzanie i księgowanie faktur. Księgowanie wyciągów bankowych. Księgowanie wpłat i wypłat z kasy. Rozliczanie i księgowanie delegacji.
Hengst Poland Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Czachorowo (wielkopolskie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
- nauka zasad księgowości- wystawianie faktur i paragonów,- nauka obsługi handlowej klienta detalicznego,- nauka marketingu i obsługi klienta firmowego,- marketing internetowy - obsługa i wystawianie ogłoszeń, profil sprzedaży,- poznanie zasad księgowości w książce przychodów i rozchodów,- nauka zasad prowadzenia firmy/ koszty.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieliczka (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
INTER-PROJEKT DANIEL KLONOWSKI - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie planów i budżetów inwestycyjnych oraz rozliczeń zadań inwestycyjnych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
POMOC W PROWADZENIU PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, KONTROLA OTRZYMYWANYCH DOKUMENTÓW OD KANDYDATÓW, WPROWADZANIE DANYCH I OBSŁUGA SYSTEMU, BUDOWANIE BAZY DANYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, J.ANGIELSKI W STOPNIU DOBRYM
RPR SEBASTIAN MOLTU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności utylizacji azbestu.Przygotowywanie pism, odpowiedzi na wnioski i petycji do organów zewnętrznych i klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Mokrsko (łódzkie)