SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Warszowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Warszowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Warszowice, powiat: pszczyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Data zakończenia pracy: 18.05.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana wiedza z zakresu psychologii, doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta - także w sprzedaży bezpośredniej, znajomość dokumnetów handlowych, mile widziane doświadczenie z zakresu rachunkowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z Powiatowego Urzędu Pracy w Pszczynie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Adres strony pracodawcy: www.lakma.com
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
DO UZGODNIENIA 1 osoba praca w Sanoku,1 osoba praca Jarosław,
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-23 - Sanok (podkarpackie)
Koordynowanie działań z zakresu marketingu współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami zewnętrznymi i organizacja akcjimarketingowych, czynny udział w procesie wdrażaniu produktów na rynek, przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż dla poszczególnych grup produktowych i kanałówsprzedaży oraz bieżące wsparcie Działu Sprzedaży, monitoring aktywności wspierających sprzedaż, współudział w zarządzaniu budżetem i kontrola wydatków, współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
DROSED SA - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i in. świadczen, naliczanie zasiłkuchorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ubezpieczeń społecznych, zgłszanie i wyrejestrowywanie pracown ików do ZUS, sporządzanie deklaracji DRA, raportów RCA, przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów, sprawozdań do ZUS, deklaracje PIT, sprawozdania GUS SIO.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2017-10-03 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców, współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów, planowanie i realizowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji graficznych, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych i PR- owych, budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami, zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w Internecie, współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej, mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie. Godziny pracy do ustalenia między 8-16.00.
OKULUS PLUS CENTRUM OKULISTYKI I OPTOMETRII SP. Z O. O. - 2017-03-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism; - obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż hurotwa skór, obsługa posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Żyrardów (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: prowadzenie biura Szlaku TeH2O; stały kontakt i współpracę z obiektami na Szlaku; ewaluację działań i funkcjonowania obiektów na Szlaku; pozyskiwanie nowych partnerów i obiektów dla Szlaku; kontakty z mediami; wypracowanie, rozwój i utrwalenie marki Szlaku; opracowywanie i koordynację strategii i kampanii promocyjnych Szlaku; prowadzenie analiz marketingowych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania Szlaku.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompletowanie dowodów księgowych celem ujęcia w ksiegach rachunkowych ,prowadzenie rejestrów pomocniczych w zakresie faktur ,przygotowanie faktur do sporządzenia przelewów, wpinanie zaksięgowanych faktur i wyciągów bankowych , ewidencja środków trwałych-uporządkowanie po dokonanym umorzeniu, przygotowanie dokumentów do archiwum , wykonywanie innych zadań związanych z pracą zleconą przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Godów (śląskie)
Obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON. Ścisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO- TOROWE SP. Z O.O. W GDAŃSKU - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów oraz uczestników projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków unijnych- Realizacja kampanii telemarketingowych- Budowanie i utrzymanie relacji z pozyskanymi klientami- Aktywne wsparcie klientów w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych wymaganych do udziału w projekcie- Kompletowanie grup szkoleniowych- Tworzenie i dotrzymywanie harmonogramu szkoleń w projekcie- Przetwarzanie dokumentacji uczestników i dokumentacji szkoleń- Raportowanie i rejestrowanie działań rekrutacyjnych w systemie CRM- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy- Realizacja innych zadań rekrutacyjnych zleconych przez przełożonych- Współpraca z działami wsparcia: logistyka, rozliczenia, etc.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)
praca hydraulika
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jaczków (dolnośląskie)
doradztwo hodowlanesprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnejMIEJSCE PRACY: WOJEWÓDZTWO POMORSKIE
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt w Poznaniu - 2018-09-06 - Wągrowiec (wielkopolskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
- wystawianie zleceń sprzedaży w SAP,- wprowadzanie zamówień zakupu w SAP,- aktualizacja danych partnerów handlowych w SAP,- potwierdzanie faktur zakupowych u wydawców (weryfikacja z systemem rozliczeniowym INIS),- kontakt z wydawcami - informowanie o wielkości osiągniętego przychodu, wnioskowanie o wystawianie faktur, - kontrola ściągania faktu od wydawców,- ścisła współpraca z Działem Księgowości,- pomoc w przygotowywaniu raportów i zestawień na bieżące potrzeby INIS. Wymagana bardzo dobra znajomość programu MS Excel, dodatkowym atutem bedzie znajomość systemu SAP, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa rachunków klientów angielsko i francusko języcznych. Wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny.rzygotowanie faktur dla klientów. Sporządzanie deklaracji podatkowych.Przygotowanie danych do sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Łódź (łódzkie)
prace komputerowe, sprzedaż, handel,
KULBIR DHALIWAL MOTORS I SERWIS - 2017-08-18 - Zielonka (mazowieckie)
Produkcja szyldów, kasetonów, wyrobów z plexi, itp.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Ciemne (mazowieckie)
Planowanie, realizacja i analiza kampanii SEO (na rynku polskim i międzynarodowym,pozyskiwanie wartościowych linków oraz wspomaganie procesu tworzenia i promocji nowych treści,testowanie i optymalizacja naszych stron pod kątem pozycjonowania, dostarczanie skutecznych rozwiązań w zakresiezarządzania budżetem reklamowym, raportowanie działań za pomocą Google Analytics oraz innych dedykowanych narzędzi, wsparcie działu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
Pomoc gościom hotelowym w zakresie obsługi bagażowej i udzielanie informacji dot. hotelu. Ochrona obiektu, organizaowanie transportu dla gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Józefów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie materiałów dla produkcji na wydz. elektrycznym i mechaniecznym. Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania cen i terminów płatności. Współpraca z magazynierami, technologami oraz działem finansowym w zakresie branży.
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Praca biurowa z klientem
"BONUS" Biuro Ubezpieczeniowo-Konsultingowe Tymiński, Cierpioł, Sodo Sp. Jawna - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
Opis stanowiska:
- Obsługa dokumentacyjna sklepów i składów w centrali - przetwarzanie dokumentów MM ze sklepów w systemie ERP (CDN XL) związanych z różnymi procesami (zwroty do magazynu, przesunięcia między sklepami, zwroty do dostawców, reklamacje, serwis, koszty i in.)
- Obsługa rozbieżności w dostawach do sklepów (weryfikacja zgłoszeń o brakach i nadwyżkach i ich wyjaśnianie)
- Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zapasami na powierzonym składzie (systemowym) – tworzenie dokumentów korygujących stany magazynowe (PW, RW)
- Obsługa dokumentacyjna dostaw zewnętrznych do magazynu (kontrola poprawności dokumentów PZ i ich zatwierdzanie)
- Współpraca z magazynem zwrotów oraz magazynem głównym
- Przygotowanie magazynów w Centrum Dystrybucji do inwentaryzacji (od strony systemowej) i wspomaganie rozliczania inwentaryzacji
- Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w Excel
Media Expert - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)