SPECJALISTA DS.MARKETINGU I PR Bielsko-Biała oferta pracy OKULUS PLUS CENTRUM OKULISTYKI I OPTOMETRII SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.MARKETINGU I PR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców, współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów, planowanie i realizowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji graficznych, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych i PR- owych, budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami, zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w Internecie, współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej, mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie. Godziny pracy do ustalenia między 8-16.00.
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: OKULUS PLUS CENTRUM OKULISTYKI I OPTOMETRII SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górska 19, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców, współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów, planowanie i realizowanie strategii komunikacji, tworzenie koncepcji graficznych, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych i PR- owych, budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami, zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w Internecie, współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej, mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie. Godziny pracy do ustalenia między 8-16.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na okres próbny] : 1 msc.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.MARKETINGU I PR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, komunikacji społecznej, PR, minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży medycznej, doświadczenie w budowaniu realizacji strategii komunikacyjnej, znajomość technik i narzędzi marketingowych oraz PR (kanał online oraz offline), znajomość zagadnień z zakresu CSR , umiejętność zarządzania i aktualizowania stron, doskonała znajomość języka polskiego, umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów, dobra znajomość języka angielskiego, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań, kreatywność, entuzjazm i zdolność podejmowania decyzji, zdolności komunikacyjne, umiejętność organizowania i prowadzenia spotkań, przygotowywania i prowadzenia prezentacji, udzielania wypowiedzi do mediów, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, Mile widziana obsługa programów graficznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
OKULUS PLUS CENTRUM OKULISTYKI I OPTOMETRII SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Górska 19, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wysłać na ww. adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Górska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: klinika okulistyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 03.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; obsluga rachunków klientów niderlandzkojęzycznych; wymagany kontakt z klientem: mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
monitorowanie bazy przetargów pod kątem możliwości przystąpienia; przygotowywanie ofert oraz dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę; Prawo zamówień publicznych i innych kompatybilnych aktów wykonawczych oraz analizę SIWZ; śledzenie i analizowanie wyników przetargów; przygotowywanie bieżących raportów przetargowych; administrowanie dokumentami przetargowymi; archiwizacja dokumentacji przetargowej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-22 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-07 - Katowice (śląskie)
Nauka:- prowadzenia ewidencji telefonów komórkowych oraz rozliczana faktur VAT- przyjmowania zamówień i realizacji zakupów administracyjnych- rezerwacji hoteli, biletów i innych spraw związanych z wyjazdami służbowymi
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
-sprawowanie opieki nad flotą samochodową (nadzór nad stanem technicznym, kontakt z serwisantami),-rozliczanie paliwa (zamawianie, przyjmowanie dostaw),-zarządzanie warszratem samochodowym,-prowadzenie dokumentacji serwisowej,-zamawianie części
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "PIOTROWSKI" MARIUSZ PIOTROWSKI - 2018-07-23 - Szczekociny (śląskie)
-aktywne poszukiwani enowych dostawców-tworzenie planu dostaw-zapewnienei odpowiednich stanów magazynowych-planowani edługoterminowych dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
staż - pozyskanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, osobowych, na życie, analiza rynku ubezpieczeń, pozyskanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zakladu ubezpieczeń, obsługa klienta- rozmowy telefoniczne oraz w biurze, informowanie o zakresie ubezpieczeń, opłacaniu składek, przygotowywanie propozycji ubezpieczeń klientów indywidualnych oraz dla firm, wykorzystanie poczty e-mail do w/w zadań, Komputer: ilość godzin 3
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie umów cywilnoprawnych,Zgłaszanie i wyrejestrowywanie zleceniobiorców do ZUS, wsparcie przy tworzeniu list płac, współpraca z komornikami, tworzenie kontraktów zadaniowych
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-12-15 - Szepietowo (podlaskie)
SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
PHYTOPHARM KLĘKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-03 - Klęka (wielkopolskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie wymaganej dokumentacji kadrowej pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań, przygotowywanie umów, zaświadczeń
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 30 przy PCT - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, utrzymywanie długoterminowej współpracy, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-06-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
Wybór dostawców, negocjowanie warunków, anilza posiadanych zasobów i zapotrzebowania
LHL KLINKIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Gozdnica (lubuskie)
Koordynacja pracy na magazynie, przyjmowanie dostaw, organizowanie wysyłek, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych. Przygotowywanie oraz monitorowanie harmonogramów zakupów w oparciu o plany zamówień i zapasy magazynowe zgodnie z procedurami wewnętrznymi, prowadzenie rejestru zamówień zakupu w systemie informatycznym, koordynacja dostaw materiałów, ścisła współpraca z działami: magazyn, handlowy, technologia, planowanie oraz księgowość.
Kobyłecki Elektroinstalacje Spółka z o.o. - 2018-02-28 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
sprzedaż produktów przez internet, tworzenie ofert produktowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników, komunikacja z pracownikami głównie z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
OMEGA SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Karsko (zachodniopomorskie)
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klintów, kontakt z obecnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pianowo (wielkopolskie)