SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT Zielona Góra oferta pracy "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: "ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chopina 13B, 65-031 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 13B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)
Rozliczanie kosztów wykonywanych robót, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji w procedurze FIDIC - praca na ternie woj. podkarpackiego (pracodawca zapewnia dojazd do pracy)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCą TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Radymno (podkarpackie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-01-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń i biletów-obsługa klienta- uczestnictwo w stażach i szkoleniach franczyzodawcy
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)
Zmywanie naczyń. Pomoc kucharzom w podstawowych pracach przy kuchni np.: obieranie warzyw. Utrzymanie porządku na zajmowanym stanowisku.
"P & T INVESTMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2017-05-19 - Gdynia (pomorskie)
brak danych
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Sochaczew (mazowieckie)
kontakt z klientami zagranicznymi, wystawianie faktur sprzedaży, przyjmowanie zleceń
Ludwik Styl Jacek Twaróg Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
Rozliczanie umów o pracę tymczasową. Sporządzanie listy płac, złaszanie i wyrejestrowywanie -ZUS. Rozliczanie zwolnień lekarskich, wysawianie świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagradzania.
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-02-18 - Baranowo (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej w programie PC MARKET, analiza stanu towarowego cen i strat, praca z klientem i towarem, bezpośrednia obsługa klienta na kasie. Wymagane: wykształcenie min.średnie, umiejętność analitycznego myślenia. Mile widziane: książeczka Sanepid-u, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Sulęcin (lubuskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych na portalach internetowych firmy, budowanie bazy klientów, budowanie dobrych relacji z klientami, współtworzenie oferty firmy.
LukasMedia Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe przeprowadzanie procesu rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
- koordynacja i kontroladziałaań marketingowych- analiza efektywnościmarketingowej i wyników sprzedazy w firmie- planowanie i realizacja komunikacji z klientem (w tym aktualizacja strony internetowej, organizacja szkoleń produktowych i sympozjów dla klienta, organizacja i obsługa targów)- przygotowanie materiałów reklamowych (współpraca z grafikiem i agencją zewnętrzną)
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)
Prace wysokościowe przy użyciu technik alpinistycznychWysokość wynagrodzenia od 20 zł/h brutto. Możliwość przyuczenia do zawodu oraz zapewnienie szkoleń. Praca na terenie Polski. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 509 496 429.
ASEKURACJA PRACE WYSOKOŚCIOWE TECHNIKĄ ALPINISTYCZNĄ-USŁUGI BUDOWLANE ROSIAK PAWEŁ - 2017-01-03 - Płońsk (mazowieckie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
fachowe doradztwo produktowe, sprzedaż i obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku marki, uzgadanie terminów realizacji i dostaw do klienta
EGGS PRODUCT GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH zoo - 2016-03-14 - Żylice (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z klasyfikacją zawodów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, aktywne zaangażowanie w prawidłowe funkcjonowanie działu, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,doradztwo techniczne i współpraca z klientami, współpraca z innymi działami.Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa szeroko pojętej reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)