SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Rogoźno oferta pracy Ludwik Styl Jacek Twaróg Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami zagranicznymi, wystawianie faktur sprzedaży, przyjmowanie zleceń
Data publikacji: 2016-09-30
Lokalizacja: Rogoźno (wielkopolskie)
Pracodawca: Ludwik Styl Jacek Twaróg Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:II ARMII WOJSKA POLSKIEGO 10, 64-610 Rogoźno, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami zagranicznymi, wystawianie faktur sprzedaży, przyjmowanie zleceń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogoźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rogoźno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Znajomość programu SYMFONIA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość programów EXCEL , SYMFONIA HANDEL
Nazwa pracodawcy: Ludwik Styl Jacek Twaróg Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
II ARMII WOJSKA POLSKIEGO 10, 64-610 Rogoźno, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: office (at) ludwikstyl.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Rogoźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogoźno
Ulica pracodawcy: II ARMII WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
praca na rzecz agencji zatrudnienia, prowadzenie rekrutacji i personelu, rozmów kwalifikacyjnych, pomoc w adaptacji pracowników do pracy, pomoc w poszukiwaniu miejsc pracypraca na umowę na czas okreslony, praca na jedną zmianę od 9.00 do 17.00oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów Opieka nad stałymi Klientami Tworzenie ofert handlowychProwadzenie i współpraca przy tworzeniu akcji marketingowychOrganizacja i prowadzenie szkoleńPrezentacja proponowanych przez PPUH Skalmex urządzeń i oprogramowania u Klienta
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo - Handlowe SKALMEX Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET Matuszewski Zenon - 2016-02-15 - Konieczno (świętokrzyskie)
rozliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa kadrowa zmian organizacyjnych, inne prace kadrowo - płacowe.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-03-07 - Ciechanów (mazowieckie)
Praca w dziale kadr, polegająca na obsłudze zatrudniania nowych pracowników, zarządzaniem środkami BHP, kontrola czasu pracy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownik działu kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
obsługa kadrowo płacowa klientów biura
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne II stopnia o specjalności: Mechanika i Budowa Maszyn; znajomość oprogramowania Autodesk Inventor, AutoCad, Ms Office, 2 lata doświadczenia na stanowisku konstruktora lub projektanta, znajomość zagadnień z mechaniki, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; zakres obowiązków: projektowanie odpylaczy, współudział w projektowaniu wentylatorów, badania stanowiskowe wentylatorów i odpylaczy, wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej, opracowywanie instrukcji i specyfikacji technicznych, prowadzenie ustaleń technicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-07-09 - Gliwice (śląskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Krojenie owaty tapicerskiej, szycie na owerloku, szycie montażowe, stebnowanie ozdobne.
ARTEX Artur Stachowiak - 2017-09-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Opole (opolskie)
Obsługa klientaDoradztwo w doborze towaruPrzygotowanie dokumentów sprzedażowychOdpowiedzi na zapytania klientówobsługa reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy. Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, aodpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
"HOMEPRINT" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, korespondencja z klientami, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Olkusz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym
PW PERFECT - 2017-09-27 - Bytom (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)
pozyskiwanie klientów z Polski i Ukrainy utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami w kraju i za granicą ,tworzenie ofert handlowych,dokonywanie zakupów bezpośrednio od dostawców ,sporządzanie dokumentów dot.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz, praca w języku angielskim i tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
APTEKA POD ORŁEM ANDRZEJ GRAJEK - 2017-09-06 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów w terenie, bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, monitoring realizacji zamówień, raportowanie do przełożonych
GI GROUP SP. Z O.O. - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)