SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sosnowiec oferta pracy "HOMEPRINT" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy. Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, aodpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: "HOMEPRINT" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Mieroszewskich 28, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy. Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, aodpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Nazwa pracodawcy: "HOMEPRINT" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Braci Mieroszewskich 28, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Braci Mieroszewskich
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
SCO-PAK S.A - 2016-07-12 - Chełm (lubelskie)
Organizacja szkoleń zgodnie z opracowanym programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, itp...
Kancelaria Administracyjno-Podatkowa NIKE Edyta Wężyk - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw bhp - zgodnie z § 2.1. RRM z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Mega sp. z o.o. - 2016-06-23 - Nysa (opolskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
W związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów nastanowisko: (oferta skierowana jedynie dla osób niepełnosprawnych)a) analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, b) profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, ewentualnie osobisty),c) budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,d) obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,e) prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,f) współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,g) przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,h) współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.1. Stabilne warunki pracy możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę po odbyciu 3-mc okresu próbnego na podstawie umowy o pracę. 2. Pełne wsparcie merytoryczne, w tym wsparcie menadżerskie i opiekę doświadczonych pracowników.3. Szkolenia rozwojowe wewnętrzne i zewnętrzne dotyczące diagnozy potrzeb klientów, języka korzyści, negocjacji.4. Możliwość awansu wewnętrznego.5. Wynagrodzenie brutto od 2000,00 zł plus system prowizyjny.6. Miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wałcz (zachodniopomorskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Żywiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łowicz (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-obsługa partnerów biznesowych z Ukrainy, Białorusi oraz Rosji, współpracujących z firmą,- przygotowywanie i zawieranie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,- składanie ofert sprzedaży,- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert,- organizacja akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wyszków (mazowieckie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; zarządzanie stronami www; optymalizacjia sprzedaży w serwisach aukcyjnych i porównywarkach; prowadzenie działań SEO, SEM; obsługa kampani adwords; prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku firmy w mediach; analiza efektywności działań; realizacja strategii skierowanej na efekty biznesowe; tworzenie projektów graficznych; realizacje nadruków
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
mechanika samochodów osobowych i dostawczych; godziny pracy: 8.00- 16.00
IGMAR AD PLUS Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie gazetek promocyjnych, uaktualnianie strony internetowej.
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-06-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń. Zebranie i uzgodnienie wymagań Klienta w zakresie systemu rejestracji czasu pracy, testowanie przed wdrożeniem rejestratorów czasu pracy, instalacja okablowania nisko prądowego i sieciowego LAN, montaż i podłączenie u klienta zasilaczy buforowych do rejestratorów czasu pracyMontaż i konfiguracja rejestratorów czasu pracy u klienta.Instalacja i konfiguracja bazy MSSQL, instalacja i konfiguracja oprogramowania do rejestracji czasu pracyWdrożenie systemu rejestracji czasu pracy u klienta, poprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu rejestracji czasu pracy, przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej.
"AUTOID POLSKA "SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości wyrobów metalowych i zamków, łączników i armatury oraz dodatkowego wyposażenia hydraulicznego, grzejników gorącej wody, intalacyjnego sprzętu sanitarnego: rur, złączek, uszczelek, zaworów, trójników, rur gumowych. Negocjowanie najkorzytniejszych pod względem cen i jakości narzędzi tj. młotki, piły, wkrętaki oraz pozostałych narzędzi ręcznych. Wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangldeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przedstawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji. Utzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami i sprzedaży online w j. angielskim, urdu, panjabi i/lub hindi, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy w związku z tym znajomośc języka angielskiego, urdu, panjabi i /lub hindi jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe, kierunek handel i marketing. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku pracy. Znajomość języka obcego urdu, panjabi i/lub hindi, angileski. Dobra znajomość branży sprzedży wyrobów metalowych oraz sprzętu i wyposażenia hydraulicznego i grzewczego.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-04-26 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
DO UZGODNIENIA OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)