SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC Chełm oferta pracy SCO-PAK S.A
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: SCO-PAK S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojsławicka 7, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Symfonia
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kontakt tel.563-92-78
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SCO-PAK S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
00-838 Warszawa 28, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.scopak.com
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: produkcja papieru i tektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 12.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w organizacji szkolenia we Wrocławiu oraz w Wałbrzychu w terminie 19-20.02.2018. Kontakt z Hotelem oraz z klientami, ologowanie sal szkoleniowych materiałami klienta, kontrola realizacji od strony technicznej i logistycznej, przygotowanie materiałów dydaktycznych, przygotowanie materiałów szkoleniowych (grafika, skład), komunikacja z osobami na szkoleniu, pomoc w prowadzeniu warsztatów praktycznych. Docelowo możliwośc przedłużenia współpracy - na umowę o pracę, wynagrodzenie: 3200 zł + premia. Godziny pracy: 9:00-17:00. Ilość godzin: 16. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: Aneta Szewczyk lub Mirosław Kowalczyk - e-mail: office (at) epup.pl
EPUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
udział w rozmowach z kontrahenetm zagranicznym, ustalanie warunków wspólpracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Morzeszczyn (pomorskie)
Tworzenie kart katalogowych, ulotek, katalogów produktów, projektowanie nowych produktów, reklam internetowych, sprzedaży gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Malbork (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- tankowanie sprzętu transportu i maszyn- zaopatrzenie w materiały budowlane- nadzór nad pracownikami - prace gospodarcze na terenie bazy
Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe "MAKSBUD" Sp.zo.o - 2017-03-20 - Siemiatycze (podlaskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie wizerunku firmy oraz dbanie o dobre relacje z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizowanie planów sprzedażowych oraz monitorowanie sytuacji w branży na rynkach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecje, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wilków Pierwszy (mazowieckie)
kontakty z kontrahentani z krajów arabskich związane z eksportem artykułów medycznych, lekarstw, substancji lekopodobnych i sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Bytom (śląskie)
- obsługa administracyjna urządzeń dozorowych- obsługa dokumentacyjna inwestycji, remontów, serwisów- formułowanie i składanie zapytań ofertowych oraz zestawienie i wstępna analiza otrzymanych ofert- współpraca z kooperantami Działu Utrzymania Ruchu oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki- wspomaganie Kierownika Działu Utrzymania Ruchu w bieżącej pracy Działu
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie akt personalnych. Obsługa programu PŁATNIK. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP7. Obsługa windykacji komorniczych. Archiwizacja dokumentów kadrowo- płacowych. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego, wprowadzanie i wystawianie faktur, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bochnia (małopolskie)
Prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto/m-c + dodatek za staż pracy.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
-Obsługa klienta - sprzedaż farb,-Obsługa komputera,-Przyjmowanie towaru,-Wydawanie towaru,-Dbanie o porządek,- Czas pracy 9:00-17:00 od poniedziałku do piatku.-Pierwszy Kontakt telefoniczny 58 562-50-77
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "LIKA" - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
praca przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 665-310-176) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lębork (pomorskie)
KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym; niekaralność; Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji dochodu budżetowego oraz należności pozasądowych, Sporządzanie wypłat i księgowanie wyciągów z dochodu budżetowego w systemie SAP, Sporządzanie przelewów w systemie B2B zwroty nadpłat, wpisów itp., Doręczanie dowodów księgowych z wyciągów bankowych i raportów kasowych kierownikom sekretariatu i osobom prowadzącym ewidencję należności, Dekretacja, księgowanie i rozliczanie wypłat z dochodu budżetowego w systemie SAP, Uzgadnianie wpłat przypisanych z osobami prowadzącymi ewidencję należności; Sporządzanie dokumentów PK w zakresie dochodu i księgi należności oraz sprawozdań z dochodów i należności sądowych, Obsługa systemu Orcom w zakresie sprawozdawczości z dochodu, Sporządzanie sprawozdań z zakresu dochodu budżetowego; Sporządzanie sprawozdań ze sprzedaży znaków opłaty sądowej, Przygotowywanie dokumentacji do bilansu w swoim zakresie, Prowadzenie wszelkiej korespondencji ze stronami w zakresie niewyjaśnionych wpłat, Dekretacja i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w swoim zakresie, Przygotowywanie dokumentów do bilansu w swoim zakresie, Obsługa kasy w razie nieobecności kasjera, Realizacja czeków, Odbiór znaków sądowych z PKO BP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Sąd Rejonowy - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
- sprzedaż produktów i usług bankowych- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa i doradztwo dotychczasowych klientów banku
Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2018-04-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość stosu TCP/IP, znajomość techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML i Java Script; m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku lub podobnym; znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemie IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, raportów i poprawek (net/Java), obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)