SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Tarnobrzeg oferta pracy GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 340 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 129, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 340 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 340 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy:
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 129, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 129
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa odzieży roboczej, chemii gospodarczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 12.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta w punkcie stacjonarnym
LU-DESIGN LUCYNA TURZYŃSKA - 2016-03-08 - Chojnice (pomorskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie potraw wg receptur kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2015-11-27 - Nysa (opolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.Wymagana umiejętność pracy na tradycyjnych (bez sterowania numerycznego) tokarkach, szlifierkach, frezarkach.
HYDROSERVICE Andrzej Blus - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Słubice (lubuskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Milicz (dolnośląskie)
koordynowanie pracy personelu
ORION.PL Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Zakres zadań: Kkompletowanie dokumentów do przetargów handlowych. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne (wymagane). Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. Kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Brak danych.
Arboretum-system P.P.U. Wiesław Spirydowicz - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łagów (dolnośląskie)
Doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin w rolnictwie - praca w terenie oraz w biurze.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BOFERM Marcin Bojdo - 2016-02-04 - Górki (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Codzienne monitorowanie zamówień z krótkim czasem realizacji iodpowiednie dostosowanie planów produkcyjnych - Tworzenie zleceńprodukcyjnych w oparciu o system SAP/MRP i wymagania klienta -Planowanie produkcji na poziomie gotowego wyrobu i białego produktu- Replenishment zamówień klientowskich na wyroby - Codzienneuaktualnianie planu produkcji na nastepny dzień przy współpracy zmistrzem/ustawiaczem - Ukierunkowanie produkcji na priorytetyzawarte w planach produkcji - Ścisła współpraca w zespole planistów izakupowców.Umiejętności i uprawnienia: - mocne zdolności analityczne - komunikatywność i chęć pracy w zespole - asertywność idążenie do realizowania założonych celów - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomośćpakietu Office z naciskiem na Excel - mile widziana doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (lub pokrewne)Języki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie i rozliczanie wydatków, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowywanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, opisywanie dokumentów księgowych, dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)
- bieżąca obsługa klientów,- wydawanie towaru,- przygotowywanie ofert handlowych,- prowadzenie i rozwijanie działalności handlowej i marketingowej.
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-09-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
art. 150 f - przeglądanie stron www, realizacja zamówienia, wybór z magazynu zamawianego towaru, pakowanie i nadanie przesyłki do kuriera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Janów Lubelski (lubelskie)
Kompletowanie, składanie i uzyskanie zatwierdzenia wniosków o płatność Wykonawcy,Prace związane z likwidacja faktur,Obsługa systemu INTENS,Obsługa systemu SAP w zakresie tworzenia , zgłoszenia zapotrzebowania oraz zamówień,Wykonanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownictwa projektu,Prowadzenie ewidencji i szczegółowych wykazów wniosków o płatność,Współpraca z działem kontrolingu i księgowości,Nadzór nad terminowością płatności faktur,Tworzenie planu płatności, udział w aktualizacji budżetu budowy.
PGNIG TECHNOLOGIE - 2018-06-12 - Sanok (podkarpackie)