SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: do 9 500 PLN
Zakres obowiązków: - Samodzielne prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych,- Identyfikacja I zatrudnianie kandydatów,- Budowanie relacji z partnerami biznesowymi z przydzielonych funkcji i działów UBS,- Współpraca z pozostałymi działami HR UBS przy zatrudnianiu nowych pracowników, - Aktywne wspieranie pozycji UBS jako pracodwawcy w przydzielonym obszarze biznesowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych,- Identyfikacja I zatrudnianie kandydatów,- Budowanie relacji z partnerami biznesowymi z przydzielonych funkcji i działów UBS,- Współpraca z pozostałymi działami HR UBS przy zatrudnianiu nowych pracowników, - Aktywne wspieranie pozycji UBS jako pracodwawcy w przydzielonym obszarze biznesowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 9 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 9 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe, 2) staż pracy: min. 3-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie na podobnym stanowisku w wewnętrznych strukturach firmy lub agencji rekrutacyjnej, 3) umiejetność pracy w dynamicznym środowisku na dużych volumenach rekrutacyjnych,4) Doskonałe umiejetności negocjacyjne i komunikacyjne,5) Biegła znajomość języka angielskiego, 6) Zorientowanie na klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2017
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzenie portfolio produktów u aktualnych klientów, wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Kontakt z pracodawca emailowy. Praca od 01.01.2016.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z klientem za pośrednictwem wszelkich możliwych środków komunikacji elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Płock (mazowieckie)
załadunek ,przewóz, rozładunek materiałów
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Chełm (lubelskie)
składanie zamówień wg zapotrzebowania, tworzenie i przygotowywanie etykiet na potrzeby produkcji, inwentaryzacja materiałów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury pracowników w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie i gospodarce; przygotowanie raportów.
GRETGO SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
w/g stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Promnik (świętokrzyskie)
Analiza dokumentów handlowych. Przygotowanie dokumentacji cen transferowych. Rejestry umów handlowych. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
zamawianie komponentów do planowanej produkcji, negocjowanie cen z dostawcami, sporządzanie zapytań ofertowych, kontrola zgodności dostaw, wyszukiwanie potencjalnych dostawców
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przedstawianie produktów i sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wronki (wielkopolskie)
Dostaraczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zabierzów (małopolskie)
prace pomocnicze przy zrywce drewna
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH WIESŁAW GOMUŁKA - 2016-07-06 - Ścinawa (dolnośląskie)
wspóldziałanie w sprawie problematyki realizacji napraw, remontów, modernizacji budynków i lokali komunalnych oraz nadzór nad ich wykonaniem w lokalach i w budynkach, prowadzenie korespondencji z PINB w Świdnicy, sporządzanie opinii technicznych, kosztorysów inwestorskich na wykonanie robót budowlanych, przygotowywanie dokumentów w celu ustalenia planów finansowo-rzeczowych dotyczących potrzeb remontowych, prowadzenie przeglądów i opinii technicznych w administrowanych budynkach i lokalach
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2016-08-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
przygotowanie kart informacyjnych przebiegu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Rakoniewice (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie Urzędu Miasta oraz BIP w zakładce "ogłoszenia o naborach"Wykształcenie wyższe i min. 3 lata doświadczenia lub średnie i min. 6 lat doświadczenia; znajomość zagadnień rachunkowości budżetowejp; znajomość programów komputerowych KSAT, VULCAN oraz PŁATNIK; umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole; Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; prowadzenie rozliczeń środków unijnych; przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; miejsce pracy: Gliwice; 3/4 etatu
Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych Nr 7 - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)
sprzedaz specjalistyczna - narzędzia; prace biurowe, fakturowanie, kontakt osobisty i telefoniczny z klientem
PROCENT s.c. Klimczak&Klimczak - 2018-02-08 - Trzebinia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przeprowadzanie degustacja
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. zatrudnienia pracowników, praca na programach OPTIMA i PŁATNIK
Różewscy Spa Sp.j. "HOTEL LEDA SPA" - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Spawanie konstrukcji metalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Klimkówka (małopolskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)