SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sosnowiec oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 73, 41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, komunikatywność, wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, dobra organizacja pracy własnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny i e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace pomocnicze w restauracji
AGATA BOROŃ KOFEINA - 2018-01-23 - Radomsko (łódzkie)
- księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupów,- księgowanie wyciągów bankowych, - rozliczanie delegacji, - prowadzenie kasy, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia - wsparcie w zakresie sprawozdawczości
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-03 - Markowa (podkarpackie)
sortowanie paczek i przesyłek kurierskich, praca stojąca, praca tylko w godzinach nocnych 21:00-5:00, w Woli Bykowskiej 33 dla Inpost S.A.
PPT SP. ZO.O. - 2018-04-20 - Wola Bykowska (łódzkie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej, administrowanie stroną internetową firmy, przygotowanie prezenatcji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych, przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych, koordynacja i nadzór nad organizacją spotkań z dystrybutorami, współpraca z agencjami reklamowymi, kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wspieranie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
Docieplanie budynków, montaż i demontaż rusztowań.
Firma Usługowo Budowlana "PORĘBA" Piotr Poręba - 2017-03-14 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę magazynową, zamawianie ofert, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
B.M.T.I. Sp z o.o. - 2018-02-19 - Warszowice (śląskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, ustalanie szczegółow zleceń z klientem, realizacja zamówień, promocja firmy (prowadzenie m.in. FB i stony www) praca przy maszynach introligatorskich i drukarskich, montaże reklam.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
analiza i opracowywanie ewidencji związanej z czasem pracy kierowców w programie 4 TRANS, przygotowywanie zestawien i raportów, utrzymywanie stałych relacji z klientami, bieżace doradztwo z zakresu czasu pracy kierowców, stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
Robert Konieczny Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KORMEX" - 2015-12-03 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Zespół Szkół w Windzie - 2016-08-16 - Winda (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klienta eksportowego, aktywne pozyskiwanie nowych rynków zbytu, terminowa realizacja założonych celów, przygotowanie analiza, raportów, częste podróże służbowe
PROTAN ELMARK SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Dębno (wielkopolskie)
tworzenie baz klientów, aktywne pozyskiwanie klientów z całej Polski, tworzenie ofert i prezentacji (wizualnych) do celów sprzedaży, wizytowanie, wyszukiwanie i dokumentowanie (foto-video) bazy kontrahentów (hotele, miejsca konferencyjne, atrakcje)
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Piła (wielkopolskie)
1. Projektowanie i tworzenie kodu; 2. Komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich; 3. Analiza wymagań; 4. Testowanie kodu i dostarczenie funkcjonalności do klienta końcowego; 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z obecnymi klientami Firmy, rozwój sieci sprzedaży, negocjowanie cen i warunków handlowych, dbanie o wizerunek Firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-11 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BAROWYCH, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO POS, KOORDYNACJA PRACY KLENERÓW
FHUP BERKAM BEREZA KAMIL - 2018-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa procesu działań sprzedązowych: przyjmowanie zamówień, prezentacja Klientom oferty firmy, aktualizacja bazy, wystawianie faktur, mailing do Klientów. Praca zarówno w biurze jak i w terenie.
EUROWET Sp z o.o. - 2015-12-08 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, nadzorowanie płatności
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych.
DELFA P.P.H.i U. Bogumił Paciorek - 2015-11-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2018-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)