SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Stanowice oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Stanowice (śląskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 14, 44-230 Stanowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stanowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwionka-Leszczyny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Wolności 14, 44-230 Stanowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: rybnicki
Gmina pracodawcy: Czerwionka-Leszczyny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stanowice
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż Hurtowa Drewna i Matriałów Budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 06.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie dzianin i tkanin
P.P.H.U. "Maria-Iwona" Maria Iwona Zaleska vel Zele - 2018-03-29 - Dobroń (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-05-14 - Drużków Pusty (małopolskie)
tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, prace biurowe, kontakt z klientami z Polski i z zagranicy.
SWAN CABLE Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Niezdów (małopolskie)
Procesowanie i realizacja zamówień internetowych w systemie, obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji, doradztwo, sprzedaż, aktualizowanie oferty produktowej, przygotowanie produktów do wysyłki, realizowanie i monitorowanie procesu wysyłania i odbierania przesyłek, pozycjonowanie sklepu w porównaniu cen i wyszukiwarkach internetowych.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wieliczka (małopolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: izabela.royaljob (at) gmail.com
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,reklamacji i zapytań od Klientów Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura.Wymagania: Wykształcenie min średnie Doświadczenie w pracy z Klientem Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami Znajomość pakietu MSOffice (Excel, Word, PowerPoint) Zdolności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność stawiania priorytetów i rozwiązywania problemów Aktywność,zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, praca w Opolu,ul. Horoszkiewicza , w godz.9-17
OGIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Prószków (opolskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Niziny (podkarpackie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje, przygotowywanie kontraktów. Wymagania: wykształceie średnie/ wyższe, j. angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński w stopniu komunikatywnym, komunikatywność w kontaktach z klientami.
"Hodowla Pstrąga" Gospodarstwo Rybackie - 2016-08-24 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
Nauka:- wdrażania do realizacji bieżacych zamówień klientów,- obsługi systemów obsługi sprzedaży SUBIEKT,- sporządzania ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie raportów dla człoków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników. Zakłdanie i likwidacja rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznm
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do eksportu, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
specjalista do spraw produkcji zwierzęcej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Smogóry (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
Odbiór oraz sortowanie odpadów komunalnych. Wyodrębnianie rodzajów odpadów w tym elektro śmieci i innych odpadów niebezpiecznych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Legnica (dolnośląskie)
- wyszukiwanie i rekrutacja pracowników fizycznych i umysłowych- przygotowywanie i podpisywanie umów o pracę-rozliczanie finansowe pracowników- przeprowadzanie i organizacja szkoleń BHP wraz z doborem szkoleniowców-organizowanie badań lekarskich dla pracowników-rozliczanie kosztów delegacjiPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-sprzedaż produktów granitowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)