SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017
Data zakończenia pracy: 20.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.07.2017
Oferta pracy ważna do: 08.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie i obsługa samochodu ciśnieniowego
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gorliczyna (podkarpackie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Obsługa zleceń produkcyjnych.
Unidez Sp. z o. o - 2017-08-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
ustalanie norm czasowych i parametrów technicznych
AJRAM spółka z o.o - 2015-11-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kanału facebooka Visit Gdansk- Przygotowanie i wysyłka newsletterów Gdańskiej Organizacji Turystycznej- Projektowanie i nadzór nad zintegorwanymi kampaniami promocyjnymi produktów Gdańskiej Organizacji Turystycznej z wykorzystaniem narzędzi: Fast Tony (Facebook), YouTube, GetResponse - Przygotowanie i nadzór nad kampaniami AdWords- Praca z narzędziem do analizy ruchu portalu www.visitgdansk.com (Analytics).
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KLIENTÓW PRACODAWCY W ZAKRESIE PRAWNYM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa rachunkówzakładanie lokatpoznanie bankowości elektronicznejweryfikacja dokumentacji kredytowejprzygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Włoszakowice (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Top-Servis" Bąk Mirosław - 2019-05-15 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej w zakresie: zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich, ochrony środowiska naturalnego, podnoszenia świadomości proekologicznej. Udzielanie pomocy rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Współpraca z jednostkami i organizacjami pracującymi na rzecz ekologii i ochrony środowiska. Współpraca z Uczelniami i instytucjami badawczymi w zakresie wdrażania i upowszechniania badań naukowych i innowacji w ekologicznej produkcji rolnej.Wymagane dokumenty :- CV- list motywacyjny,- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko stażysta/specjalista zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochorny osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE"Dokumenty proszę przesłać w terminie do 20.09.2019 r. na adres mailowy: rekrutacja (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres : Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Umowa o pracę na okres próbny, później umowa na czas określony/nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 339 86 56 w.201
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczków (dolnośląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka czeskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie raportów w zakresie analizy finansowej, analizy sprzedaży oraz analiz branżowych; Sporządzanie opracowań dotyczących raportów związanych z notowaniem na GPW; Wsparcie przy budowie budżetów okresowych oraz kontroli ich realizacji w ramach jednostek organizacyjnych wchodzących w skład grupy kapitałowej; Referowanie wyników opracowań; Inne zadania wymagane od przełożonego w ramach stanowiska i charakteru zadań w Dziale Controllingu; Godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie: płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-26 - Słupsk (pomorskie)
staż ze środków unijnych RPO dla osób powyżej 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Łowicz (łódzkie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub 071 37 72 122
Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami; planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż; ścisła współpraca z działem handlowym w celu podniesienia jakości sprzedaży; realizacja zadań marketingowych zleconych przez przełożonych; analiza skuteczności działań marketingowych.
TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-10 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Oferta dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Mrketing, reklama, promocja produktów i usług firmy na nowych rynkach. Wykształcenie średnie. Znajomość języka angielskiego i hindi.
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2016-08-26 - Ząbki (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)
.
APET TOMASZ KUCHARSKI - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa reklamacjui
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż pojazdów oraz realizacja ustalonych planów sprzedaży, budowanie kontaków z klientami, dbałość o właściwą ekspozycję pojazdów, aktywne pozyskiwanie klientów.
CAMPER - 2019-05-15 - Sochaczew (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
Wystawianie i przyjmowanie faktur sprzedaż,obsług klienta, sporządzanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Janów Lub - 2016-11-30 - Janów Lubelski (lubelskie)
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
AP Edukacja Sp. z o. o. - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)