SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka czeskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka czeskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
czeski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka czeskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2019
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7854eab81b78985fad87b8da4f3e126
Podobne oferty pracy
- wsparcie w zakresie obsługi świadczeń pracowniczych; obsługa systemu SAP HR; udzielanie informacji Pracownikom na temat przysługujących świadczeń; obsługa emerytów i osób uprawnionych do świadczeń
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
planowanie czynności operacyjnych zlecanych przez klienta; prezentowanie produktów i usług firmy; bieżąca kontrola wskaźników jakościowych wykonywanych usług; budowanie trwałych i dobrych relacji z klientami; analiza potrzeb i oczekwiań klientów; przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami; właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów); przygotowywanie zestawień oraz raportów; wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Baranówko (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji zklientami. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon. Praca w języku urdu.
IBRAHIMI TRADERS ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
Gastronomia.- dostarczanie potrawPraca w godzinach 11.00 - 23.00.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa i konserwacja obrabiarki, nadzorowanie pracy obrabiarki, mocowanie obrobionych elementów, obsługa przyrządów i aparatury pomiarowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizacja Konferencji i Kongresów. - Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00- 16:00 + niektóre soboty. Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) kongresy.com.pl
BUSINESS SERVICE GALOP KRYSTYNA GOŁĄBEK - 2018-09-20 - Katowice (śląskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych ZUS, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Reklamowanie firmy w prasie, na tablicach informacyjnych, promowanie usług proponowanych przez firmę, zawieranie umów sprzedaży
FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS - 2017-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
obsługa, administrowanie dokumentacji spółki, obsługa sekretariatu, organizacja imprez i konferencji międzynarodowych
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-1/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pełna obsługa kadrowo-administracyjna.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2017-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
* znajomość programu R2-Płatnik,* znajomość zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych,* znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych pracowników oraz zleceniobiorców,* znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń,* sporządzanie PIT-ówrocznych, umów z pracownikami oraz wszelkich dokumentów z tym związanych* znajomość podstaw księgowości w zakresie operacji typu: wyciąg bankowy, faktury kosztowe, faktury sprzedażowe,* znajomość obsługi programów Open Office, Excel, Word,* znajomość programów księgowych będzie atutem
ADPRO WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-11-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowanie decyzji administracyjnych dot.dróg gminnych.Praca w systemie równoważnym pracy pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14.
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w charakterze księgowego / księgowej
Elewarr Sp. z o.o. Oddział w Gądkach - 2019-05-13 - Gądki (wielkopolskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert współpracy, tłumaczenie niezbędnych informacji na język hiszpański, uczestnictwo w targach.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
organizacja szkoleń, obsługa interesantów firmy
Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba - 2019-04-04 - Wieluń (łódzkie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych, prowadzenie procesu rekrutacji od początku dokońca, poszukiwanie i selekcja kandydatów, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenie bieżącej administracji idokumentacji przebiegu procesu rekrutacji rozbudowa i aktualizacja bazy rekrutacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwałki (podlaskie)
- Opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- Monitorowanie działań konkurencji,- Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy- Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wleń (dolnośląskie)
Zbieranie ofert sprzedaży z rynku nieruchomosci głównie w Hiszpanii, prowadzenie negocjacji, konsultacje prawne w Hiszpanii w zakresie podpisywania umów i prawa podatkowego, projektowanie prac związanych z renowacją lub przebudową nieruchomości; organizacja i nadzór nad pracami budowlanymi, organizacja sieci sprzedaży ofert najmu na terenie Unii Europejskiej i poza Unią.
Biuro Rachunkowe Agata Wyszyńska - 2017-09-19 - Banino (pomorskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych. Kontrola jakości wyrobów piekarniczych.
Piekarnia Marian Rostek - 2016-10-17 - Nisko (podkarpackie)