SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI I KADR - 1673 I Świdnica oferta pracy ADPRO WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI I KADR - 1673 I
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: * znajomość programu R2-Płatnik,* znajomość zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych,* znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych pracowników oraz zleceniobiorców,* znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń,* sporządzanie PIT-ówrocznych, umów z pracownikami oraz wszelkich dokumentów z tym związanych* znajomość podstaw księgowości w zakresie operacji typu: wyciąg bankowy, faktury kosztowe, faktury sprzedażowe,* znajomość obsługi programów Open Office, Excel, Word,* znajomość programów księgowych będzie atutem
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: ADPRO WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trybunalska 11/13, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* znajomość programu R2-Płatnik,* znajomość zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych,* znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych pracowników oraz zleceniobiorców,* znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń,* sporządzanie PIT-ówrocznych, umów z pracownikami oraz wszelkich dokumentów z tym związanych* znajomość podstaw księgowości w zakresie operacji typu: wyciąg bankowy, faktury kosztowe, faktury sprzedażowe,* znajomość obsługi programów Open Office, Excel, Word,* znajomość programów księgowych będzie atutem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI I KADR - 1673 I
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOŚWIADCZENIE W KSIĘGOWOŚCI LUB KADRACH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: administracja biurowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : mile widziane doświadczenie w pracy w Agencji Pracy, prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy:
ADPRO WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Trybunalska 11/13, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Trybunalska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż art.spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kruszyna (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, prowadzenie korespondencji,prowadzenie sekretariatu,prowadzenie archiwum Biura , realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-04-19 - Chodzież (wielkopolskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- tworzenie katalogów produktów- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowywanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa maszyn stolarskich, produkcja stelaży tapicerskich, obróbka drewna inne prace na stolarni
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Klecza Górna (małopolskie)
Kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych : szkoły , przedszkola, biblioteki, domy kultury; prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych.
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2018-01-25 - Tychy (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie stanów magazynowych określonych grup towarów, planowanie zapasów, sporządzanie zamówień zakupowych, koordynacja i nadzór procesu realizacji wysłanych zamówień, monitorowanie bazy kart towarowych, wprowadzanie niezbędnych korekt i uzupełnień oraz nowych pozycji, opracowanie planu zapotrzebowania w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentu, bezpośredni kontakt z dostawcami.
K.T. MOTORS S.C. - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, oblicznie zasiłków chorobowych, przygotowanie zaświadczeń dotyczączych zarobków pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach - 2018-08-16 - Police (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie nadgodzin, obsługa zajęć komorniczych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje i wymagania dostępne na stronie BIP VIII LO: www.lo8.lublin.pl
VIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZOFII NAŁKOWSKIEJ W LUBLINIE - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
zapewnienie obsługi kadrowo- płacowej pracowników
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Demontaz i montaż regałów wysokiego składowania, regałów magazynowych, antresol i konstrukcji stalowych u zleceniodawcy.
Monter-Glob Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Czerwonka-Parcel (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu subiekt
INTEGRO DACH SYSTEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja projektów rekrutacyjnych,- obsługa klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji, - aktywne poszukiwanie kandydatów na rynku pracy, - wstępna selekcja kandydatów i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, - tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja CV,- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i face-to-face z kandydatami, - udział w lokalnych wydarzeniach związanych z rynkiem pracy, - wychodzenie z inicjatywami i proponowanie nowych sposobów dotarcia do kandydatów,- proponowanie i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych, - przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących rekrutacji.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MINIMUM PODSTAWOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/4;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów salonu samochodowego, sprzedaż nowych aut.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kalisz (wielkopolskie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)