SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Data publikacji: 2018-04-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie: min. średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; 2. staż pracy: min. 3 lata; 3. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe; 5. nieposzlakowana opinia; 6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie zawodowe, w tym zbieżne zbieżne z wymaganym na stanowisku; 2. umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; 3. posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B.Na tym stanowisku wymagana będzie znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, 2. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, 3. dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, 4. z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, 5. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 6. Kodeks postępowania administracyjnego, 7. z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 8. z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, 9. z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, 10. Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Fundusz Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1260/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z dnia 31 lipca 2006 r., str. 25 z późn. zm.), 11. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 12. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, a także wiedza w zakresie: a) Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), b) Znajomości specyfiki Gmin - Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny własnoręcznie podpisany. Kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, oświadczenie/zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia). Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.)- podpisane za zgodność z oryginałem. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.)- własnoręcznie podpisane. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii B. Inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Nabór na stanowisko: Specjalisty Koordynatora Zespołu projektów i programów inwestycyjnych ogłoszenie nr 3/2018 z dnia 11.04.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 25.04.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana (unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.04.2018
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 25.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Realizacja założonych planów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami B2B, pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne działanie w terenie, koordynacja działań marketingowych, pomoc przy obsłudze sklepu internetowego. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bodzanów (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem i pomoc w dobraniu odpowiedniej oferty.
UTI.PL Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-03-09 - Sopot (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
tworzenie biznes planów, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
"Miklewski Consulting" Michał Miklewski - 2016-12-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie badań i opinii,wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
- nadzór i koordynacja zespołu produkcyjnego- realizowanie planu produkcyjnego- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
projektowanie części, modeli systemów cieplnych, systemów termotechnologii, symulacji z dziedziny mechaniki i przepływów w programie ANSYS, projektowanie instalacji w programie Autocad
LAHMA Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Niepołomice (małopolskie)
segregowanie wg kategorii grzybów, pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepruszewo (wielkopolskie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
obsługa sekretariatu, rejestracja korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wąsosz (dolnośląskie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadaniaCV na adres email: rekrutacja (at) skokpiast.plI zmiana : 09.00 - 17:00Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością przedłużeniaSystem wynagrodzenia: od 2300 zl brutto miesięczny + prowizja
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próś kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa linii napowietrznych i kablowych n/N 0,4kV i SN15kV, budowa stacji transformatorowych 15/0,4/023kV słupowych, kontenerowych i budynkowych, budowa ośwoetlenia ulicznego na liniach napowietrznych i kablowych, budowa instalacji elektrycznych w obiektach o róznym charakterze, konserwacja instalacji i urządzę elektroenergetycznych
PPHU Energo Instal Krajewski Kutno - 2018-01-10 - Kutno (łódzkie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentow i prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert handlowych tłumaczeń.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-12-27 - Dęblin (lubelskie)