SPECJALISTA DS ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM Mikołów oferta pracy Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane techniczno-budowlane, min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami,znajomość prawa budowlanego i prawa energetycznego, bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególnośći EXCEL), komunikatywność, dokładność, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, otwartość, sumienność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2016
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-12-18 - Łomża (podlaskie)
praca w dziale księgowości
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2019-04-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Augustów (podlaskie)
- obsługa Allegro- obsługa E-bay- obsługa porównywarek cenowych- obsługa ofert na platformach sprzedażowych- kontakt i doradztwo z klientem przez e-mail, telefon- współtworzenie akcji promocyjnych- planowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych- wsparcie i pomoc w planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych- wsparcie sprzedaży sklepu internetowego- mass mailingOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- praca w zgranym zespole- możliwości rozwoju- innePraca od zaraz w siedzibie firmy w Przeworsku.
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Przeworsk (podkarpackie)
opracowywanie danych, raportów na potrzeby działu płac, sporządzanie i rozliczanie list płac
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-10-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
Realizowanie kampanii marketingowej, palnowanie i koordynowanie działań związanych z wizerunkiem firmy, tworzenie materiałów reklamowych, zarządzanie stronami internetowymi poprzez CMS, zarządzanie gadżetami, monitorowanie wydatków marketingowych, współpraca z działem sprzedaży.
DROG-BRUK A. P. SZCZEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-20 - Błaszki (łódzkie)
- Przygotowywanie analiz dotyczących asortymentu, cen i dystrybucji produktów- Koordynowanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów- Administracja i analiza sprzedaży - Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i technologii- Raportowanie - bezpośrednio do Dyrektor Sprzedaży
ZAKŁADY PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO "BAŁTYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa sieci handlowej,eksportu,poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe zarządzanie procesem transportowym, budowanie relacji i kontakt z klientami, kontrola pracy podległych kierowców
GAJA Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Wołów (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Bedziesz odpowiedzialny za• obsługę kasową Klientów Banku• obsługę posprzedażową i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługę administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż produktów z zakresu storage, backupu, archiwizacji, wirtualizacji; - obsługa obecnych klientów; - samodzielne poszukiwanie nowych klientów; - tworzenie ofert handlowych; - uczestniczenie we wdrażaniu nowych produktów; - doradztwo w wyborze rozwiązań technicznych
SIGNATI PIOTR FUZ - 2015-12-11 - Skawina (małopolskie)
Tworzenie stron internetowych,dzialania medialne w serwisach społecznościowych.
Niepubliczny ZOZ-MEDICUS S.C. Alicja i Dariusz Leończyk - 2016-10-27 - Grajewo (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty i zestawienia dla kierownictwa (Excell)- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-16.30)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy wzespole.specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Mielec (podkarpackie)
księgowanie, praca w kadrach, obsługa pracowników
AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J. - 2019-03-26 - Pawłowice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
- produkcja konserw rybnych- proste prace manualnew KARTOSZYNIE
Agencja Pracy Tymczasowej TS Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Kartoszyno (pomorskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Głogów (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy. Stawka za jedną zrekrutowaną osobę wynosi 40 zł brutto. Rekrutacja tylko za pośrednictwem strony internetowej www.blueducation.pl/ zakładka praca.
Blue Education - 2018-07-25 - Będzin (śląskie)
Kontrola jakości surowca i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-technicznego, weryfikacja znajomości procedur, szkolenie z obowiązujących procedur, monitoring CCP, prowadzenie audytów wewnętrznych, nadzorowanie działań korygujących.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Raciąż (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,Realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki,Obsługa klientów w procesie sprzedaży (telefonicznie i mailowo)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zebrzydowice (małopolskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
SPRZEDAŻ MIĘSA I WĘDLIN ORAZ ART. PRZEMYSŁOWYCH
WTG HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Ziębice (dolnośląskie)