SPECJALISTA DS. OSOBOWO KSIĘGOWYCH Pawłowice oferta pracy AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OSOBOWO KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie, praca w kadrach, obsługa pracowników
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Pawłowice (śląskie)
Pracodawca: AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 28, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie, praca w kadrach, obsługa pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OSOBOWO KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pawłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pawłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy:
AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 28, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pawłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pawłowice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy:
produkcja kosmetyków samochodowych i płynów eksploatacyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa klientów, opracowywanie ofert, marketing internetowy, obsługa logistyczna dostaw
DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Wołczyn (opolskie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych, sprzedaż i promocja.
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prace na magazynie, prace przy konfekcjonowaniu produktów, pakowanie i ważenie drobnych elementów metalowych.
SILA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa klienta,przygotowanie zastawy stołowej,dekorowanie potraw,przyjmowanie zamówien,podawanie potraw
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Libiąż (małopolskie)
- Kompleksowa wycena robót i materiałów budowlanych przy inwestycjach w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych,. Przygotowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych. Wykonywania i sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych. Opracowywanie budżetu budowy. Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty). Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami. Tworzenie i prowadzenie baz danych z cenami.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyższe, budowlane. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 3 lata. Samodzielnego wykonywania kosztorysów/wycen budowy do wykończenia (nie remonty) obiektów przemysłowych, tj. hale produkcyjno-magazynowe, centra handlowe itp. szybkie wyceny i skrupulatne od podstaw, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie, komputer i pakiet Microsoft office głównie Excel. Znajomość j. angielski w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym (j. techniczny). Kontakt e-mail: i.wozniak (at) proinvestsa.pl
NAGIĘĆ ARKADIUSZ PRO-INVEST - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy, oraz narzędzi rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, dodawanie ogłoszeń na portalach, prowadzenie rekrutacji. Praca na pełny etat, od poniedzoałku do piątku w godzinach 10-18.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Michałowice (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żywiec (śląskie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu giełdy transportowej, pomoc przy fakturowaniu i wystawianiu zleceń transportowych, rozliczanie czasu pracy kierowców pod nadzorem opiekuna oraz wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzór nad precesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
obsługa biura, obsługa klienta, dbałoś o wizerunek firmy i czystość stanowiska
RINGSTONES ANDRZEJ PIERŚCIONEK - 2016-09-05 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wsparcie i opieka nad użytkownikami w przypadku zapytań dotyczących infrastruktury i aplikacji IT.Instalowanie, utrzymanie ruchu i konserwacja komputerów osobistych, drukarek, systemu telekomunikacyjnego, ruchomego sprzętu IT, dodatkowego sprzętu IT (Thin Clients), serwerów i komponentów sieciowych IT. Administrowanie hierarchiczną bazą danych dla systemu Microsoft (AD) i Microsoft ExchangeAktualizacja w zakresie użytkowników i uprawnień oraz koncepcji uprawnień w zakresie zwolnienia oraz przekazania danych (Fileshares) i aplikacji Współpraca z centralnym działem IT i przekazywanie rozwiązań do poszczególnych ogniw IT (Second Level Support).Administrowanie zainstalowanym oprogramowaniem i nadzór nad licencjami.Opieka nad otoczeniem serwera CitrixDiagnoza błędów i rozwiązanie problemów w zakresie serwerów, systemów i aplikacji ulokowanych w centralnym dziale IT.Opracowanie koncepcji rozwiązań, działania na rzecz bieżących ulepszeń procesowych oraz współpraca w ramach prac projektowych.Opieka nad siecią IT produkcji wraz z konfiguracją maszyn produkcyjnych w ramach sieci IT
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-04-13 - Wykroty (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
sortowanie ikontrola jakości produktówwprowadzanie towaru na stan magazynowyredagowanie poczty elektronicznejprocesowanie towarów luksusowychprocesowanie artykułów bez koduobsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Skarbimierz (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa wózków widłowych. Praca na jedną zmianę w godz. 8-16.
FHU ANSAL Anna Malarz - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
Sprzedaż towarów będących w obrocie handlowym Spółki. Przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych. Pozyskiwanie informacji rynkowych.
FML Dystrybucja Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Leżajsk (podkarpackie)
Weryfikowanie zamówień, pomoc klientom podczas procesu składania zamówienia oraz po zakupie, kontakt z klientami za pomocą e- maili oraz chata, wdrażanie nowych procedur oraz usprawnień, dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
analiza potrzeb w usługach turystycznych ( kraje arabskie), sprzedaż usług, negocjacje handlowe, koordynacja, nadzór współpracy między jednostkami
EKO-LAND Zbigniew Legat - 2019-02-14 - Orzechowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-04-10 - Płock (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku tureckim lub perskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
Foton Technik - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)