SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Wołczyn oferta pracy DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów, opracowywanie ofert, marketing internetowy, obsługa logistyczna dostaw
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Wołczyn (opolskie)
Pracodawca: DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 10, 46-250 Wołczyn, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów, opracowywanie ofert, marketing internetowy, obsługa logistyczna dostaw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnych stanowiskach, mile widziana znajomość języka angielskiego, wymagana znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Fabryczna 10, 46-250 Wołczyn, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Wołczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołczyn
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
RODAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Praca związana z rozwojem marki, tworzeniem pozytywnego wizerunku. Rozwój firmy na rynku
BIŻUTERIA Jolanta Radziszewska - 2016-02-26 - Strzyżów (podkarpackie)
wprowadzanie dokumentów zakupowych (FZ, PZ), tworzenie i drukowanie kodów EAN, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
"METRO" Andrzej Lipka i Wspólnicy - 2016-04-04 - Sokołów (mazowieckie)
Porządkowanie dokumentacji biurowej, spraw sądowych, windykacji należności, przygotowywanie pism i odpowiedzi do urzędów
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
praca biurowa połączona z wyjzadami, oferta pracy przeznacozn adla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
aktywnasprzedaż produktów i uslug finansowych , realizowanie założonych planów sprzedazowych , pozyskiwanie nowych klientow Kasy , współudzial w organizowaniu dzialań marketingowych na lokalnym rynku pracy
SKOK Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie zamówień na pasze, udzielanie informacji klientom dotyczącej sprzedaży pasz
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Olkusz (małopolskie)
jw.
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji sp. z o.o. - 2017-06-27 - Warszawa (pomorskie)
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kościan (wielkopolskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego
SPE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH, KONTROLA ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU
LINGA STOCZYŃSCY S.J. - 2017-03-23 - Skierniewice (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-02-28 - Głuchołazy (opolskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Praca zgodna ze stanowiskiem. Praca na terenie Stalowej Woli i w delegacji (Rzesżów, Dębica, Limanowa, Nisko).
Firma Budowlana "Rem-Bud - I" Bronisław Drąg Sp. j. - 2017-03-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
planowanie, koordynowanie i realizacja działań marketingowych, zarządzanie działaniami promocyjnymi, ustalanie polityki sprzedaży i promocji firmy, wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dot. sprzedaży towarów/usług, dobór odpowiednich metod i narzędzi celem realizacji projektów, tworzenie bazy klientów, nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
Znajdowanie dostawców owców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Pomocniczy robotnik budowlany - praca w delegacji na terenie Polski przy pracach remontowo-budowlanych budynków zgodnie ze zleceniami. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz posiłek regeneracyjny.
KOMTECH PIOTR MARTUSZEWSKI - 2017-06-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Dbanie o ogólny wizerunek firmy, obsługa klienta, tworzenie strategii sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)