SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH Bogatynia oferta pracy BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
Data publikacji: 2016-08-29
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Energetyków 12, 59-916 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe prawnicze, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),dobra znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, komunikatywność, mobilność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Stawki 40, 01-040 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stawki
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 29.08.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień.- Sprzedaż i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie ekspozycji towarówMetkowanie towarówOznakowanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Słupca (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; koordynowanie działań w celu osiągnięcia maksymalnej sprzedaży oraz właściwej ekspozycji produktów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice-Sośnica
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Gliwice (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie dostaw, szykowanie zamówień dla klientów, wydawanie towaru dla klientów, układanie towarów na regałach.okres zatrudnienia 19 m-cy, godziny pracy 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
Przygotowanie decyzji administracyjnych dot.dróg gminnych.Praca w systemie równoważnym pracy pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14.
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
Sprzątanie ponieszczeń klatek schodowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "CZA - TA" NICIAK Spółka Jawna - 2017-05-23 - Leżajsk (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rowiązywanie problemów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rąbień AB (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-13 - Przemyśl (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja zamówień
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-16 - Zawiercie (śląskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zacieranie posadzki mechaniczne, ściąganie na łacie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Białystok (podlaskie)
- Do obowiązków osoby będzie należeć spedycja międzynarodowa oraz prace biurowe. - Wynagrodzenie: 2490 zł/brutto (ok. 1800 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 + soboty w zależności od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Word oraz Excel. Mile widziana znajomość giełdy Trans. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 665-998-028, 667-704-767) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Milowicka 1a, 40-312 Katowice).
MAZUR ŻURAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości dla Klientów zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi Sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiSporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VATPrzygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS, NBP)Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówKontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS
Marcin Kaczmarek Firma Rolnicza - 2016-10-25 - Nowy Gołębin (wielkopolskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Dębówka (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
według klasyfikacji zawodu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2018-03-20 - Blękwit (wielkopolskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Praca z ciekłym azotem, obsługa cysterny (na ciekły azot do 30kg), obsługa tras - kierowca. Umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony/nieokreślony. Jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: Zakaład we Wrocławiu ul. Karkonoska 59, Wrocław tel. 71 362 89 50, tomasz.miecielica (at) mchirz.pl
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Brzeg (opolskie)