SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWO-PŁACOWYCH Gliwice oferta pracy INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 03.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi ds. prawnych. Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE KLIENTÓW W ZAKRESIE ODBIORU ZŁOMÓW, SUROWCÓW WTÓRNYCH I INNYCH ODPADÓW,- ANALIZA I MONITORING RYNKU ODPADÓW, ELEKTROODPADÓW I SUROWCÓW WTÓRNYCH,- USTALANIE TRAS I HARMONOGRAMÓW ODBIORÓW,- OPIEKA NAD REALIZOWANYMI KONTRAKTAMI W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI,- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY I ZAKUPU ZŁOMU, SUROWCÓW WTÓRNYCH I INNYCH ODPADÓW,- ROZWÓJ KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z NOWYMI ORAZ ISTNIEJĄCYMI KONTRAHENTAMI SEKTORA OBRÓBKI METALI NIEŻELAZNYCH,- OFERTOWANIE I NEGOCJACJE HANDLOWE Z ODBIORCAMI,- ORGANIZACJĘ DOSTAW W POROZUMIENIU Z DZIAŁEM HANDLOWYM I DZIAŁEM LOGISTYKI,
Metkom Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Doskonalenie i optymalizacja procesu produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, testy, próby, opracowywanie raportów, analiz wyników , monitorowanie jakości produkcji, surowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie administracji, rozmów telefonicznych w j. ukraińskim i rosyjskim, rozmieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w j. ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Chorzów (śląskie)
/
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-10-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca od 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
przygotowywanie i składanie wniosków w sprawie pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł na realizację inwestycji w zakresie OZE;prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania;współpraca z instytucjami wspierającymi działania na rzecz Unii Europejskiej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
opracowanie danych modernizacji ewidencji gruntów i budynków,oraz opracowanie danych geodezyjnych sieci uzbrojenia terenu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-08-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru na magazyn, rozpakowywanie towaru, nadzór nad stanami zagazynowymi (monitorowanie), przygotowywanie towaru do wysyłek, oklejanie towaru, nadzór nad transportami krajowymi i zagranicznymi, codzienne prace porządkowe. Wymagania: umiejętności organizacyjne, komunikatywność, szybkość w działaniu, chęci do pracy, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy elektryczny.
WINNE POLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Wejherowo (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i przygotowywanie projektów inwestycyjnych oraz ich prowadzenie i monitorowanie, nadzór nad dokumentacją techniczną
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-02 - Zgierz (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towaru na rynek Ukraiński, komunikowanie się z pracownikami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- kontakt z klientem anglojęzycznym i francuskojęzycznym- monitorowanie terminowego regulowania należności- przygotowywanie przeterminowanych wierzytelności- analiza i rejestrowanie różnic między fakturą i oryginalnym zamówieniem
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łódź (łódzkie)
praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)