SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. HOLENDERSKI) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. HOLENDERSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3500 brutto + prowizje 1000-3000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. HOLENDERSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka holenderskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon); zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od 1000 do 3000 zł netto. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie masaży (techniką wschodnią), akupresury, akupunktury.
B.S.M. Sp.z o.o - 2017-05-09 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprzedaż towarów firmy i pozyskiwanie nowych klientów
WIREX sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
Inter - Pack Polonia Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Radom (mazowieckie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Zamawianie materiału, sprzętu na budowę, tworzenie dokumentacji, kontakt z kontrahentami
STAL-SYSTEM Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Aktywna sprzedaż usług hotelowych (rezerwacje grupowe), planowanie i realizacja założeń sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów grupowych, analiza rynku usług hotelowych, raportowanie, monitorowanie. Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie nowych Poddostawców usług kooperacyjnych; współpraca z dotychczasowymi Klientami; sporządzanie zapytań i zamówień, kontakt z Klientami w cedlu ustalania terminów dostaw; organizowanie wysyłek i odbiorów podzespołów do Kooperanta; sporządzanie harmonogramu dostaw i raportowanie.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2016-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosparwnosci. Praca w Rybniku lub Żorach. Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość geografii, dobra znajomość j. angielskiego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) sun-travel.com.pl.
SUN TRAVEL TOMASZ MAŃKA - 2018-06-28 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy, Mołdawii i Białorusi - obsługaklienta rosyjskojęzycznego - selekcja kandydatur - współpraca zkontrahentami w Mołdawii, na Ukrainie i Białorusi - współpraca z działemoperacyjnym oraz działem administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, dbałość o budowanie długofalowych relacji z klientami, badanie potrzeb klientów i proponowanie nowych rozwiązań, poszerzanie oraz aktualizowanie bazy danych, sprzedaż pił taśmowych
AWEXIM SP. Z O.O. - 2017-11-21 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
pon- pt 7-15, 8-16 PIERWSZY URZĄD SKARBOWY
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Opole (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
budowanie rynku, organizowanie sprzedaży profesjonalnej chemii gospodarczej i motoryzacyjnej
CREO JAN DOBOSZ - 2017-04-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie handlu międzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP,IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE-PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI .ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU./DODATKOWE WARUNKI: ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA,WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY DO I Z KRAJU POCHODZENIA I W POLSCE
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabierzów (małopolskie)
praca w systemie 3:1, kierowca w transporcie międzynarodowym, przewóz kontenerów (Europa Zachodnia)
GRZEGORZ BORKOWSKI GB Trans - 2016-10-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)
Bezpośrednia sprzedaz produktów firmy (pokryć dachowych, elewacyjnych).
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-10-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-07-23 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-06-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)