SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Gądki oferta pracy Elewarr Sp. z o.o. Oddział w Gądkach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: praca w charakterze księgowego / księgowej
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Gądki (wielkopolskie)
Pracodawca: Elewarr Sp. z o.o. Oddział w Gądkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zbożowa 1, 62-023 Gądki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w charakterze księgowego / księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gądki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kórnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności: wprowadzanie danych do programu, dekretacja, księgowanie i uzgadnianie kont, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, obsługa przelewów bankowych, prowadzenie rejestru VAT, księgowanie płac, obsługa płatnika; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Elewarr Sp. z o.o. Oddział w Gądkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Zbożowa 1, 62-023 Gądki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM+ klauzula RODO
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Kórnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gądki
Ulica pracodawcy: Zbożowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1e93d9d38602f2a0d4532fa0b2f3a77
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 2 lataKompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo - promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kal (warmińsko-mazurskie)
kontakty handlowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Mołdawii
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ LINII PRODUKCYJNEJ
Zakłady Przemysłu Sklejek "Biaform" S.A. - 2016-10-04 - Białystok (podlaskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie zamówień, kontrola nad roślinami i ich uprawą
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum pół roku stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa kasy fiskalnej i książeczka sanitarno - epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: sprzedaż, przyjmowanie, zamawianie towaru, obsługa klienta, zarządzanie towarem, dbanie o czystość w miejscu pracy, dbanie o mienie pracodawcy. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY JOANNA JOANNA PYSZNY - 2017-05-23 - Rybnik (śląskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
nadzorowanie obsługi i eksploatacji maszyn i urządzeń, i koordynowanie pracami na produkcji, wdrażanie zadań wynikających z dokumentacji technologicznej
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2016-09-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi, sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemu informatycznego
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów do ZUS i US, prowadzenie akt osobowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców oraz pracowników biura, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie grafiku
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna księgowość
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-09-09 - Golina (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-01-10 - Sieniawa (podkarpackie)
opracowanie dokumentacji dotyczącej emisji gazów i pyłów, pozwoleń zintegrowanych
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań, raportów i zgromadzenie informacji rynkowych, inne, charakterystyczne dla specjalisty ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. administrowania SILP: Administracja wewnętrznym systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), administracja siecią lokalną Nadleśnictwa, administracja komputerami i systemem Windows oraz Linux. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń mobilnych opartych na systemie android oraz Windows Mobile (telefony i rejestratory), administracja serwerem Windows 2012R2:- ACTIVE DIRECTORY zarządzanie użytkownikami oraz urządzeniami,- serwer wydruku oraz pomoc techniczna oraz informatyczna dla użytkowników systemu. Wymagane: Wykształcenie wyższe informatyczne. Administrowanie: siecią, serwerami WINDOWS, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi WINDOWS MOBILE i ANDROID. Mile widziana znajomość oprogramowania do wirtualnej firmy VMWARE lub inne. Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie informatyka oraz preferowany język angielski techniczny na poziomie podstawowym. Kon. Tel. 95 755 8400 Anna Błotniak
NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE - 2018-12-05 - Lubniewice (lubuskie)
przygotowanie wózków do wywiezienia, wywożenie posiłków z kuchni na oddziały szpitala, mycie naczyń, dbanie o sprawne wykonanie usługi, system pracy do ustalenia z przełożonym (od poniedziałku do niedzieli) - 40 godz./tyg.
ISS FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Pruszków (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
pomoc w obsłudze zatrudnienia pracowników spoza UE,pomoc w obsłudze procesu legalizacji pobytu pracowników spoza UE,kontrola obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)
ogólne prace biurowe
KOM-EKO SP. Z O.O. - 2018-12-10 - Kościan (wielkopolskie)