SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Wieluń oferta pracy Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: organizacja szkoleń, obsługa interesantów firmy
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 53, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja szkoleń, obsługa interesantów firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieluń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), faksu, ksero
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Kształcenia Zawodowego Andrzej Kalemba
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Traugutta 53, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Adres strony pracodawcy: www.kursy-wielun.pl
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 53
Profil działalności pracodawcy: Kształcenie ustawiczne dorosłych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W BOGUCHWALE - 2017-10-03 - Boguchwała (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sierpc (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu instytutu, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, obsługa systemów informatycznych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
W szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki dziennej na terenie Wrocławia. 2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania. 3. Koordynacja pracy Dziennych opiekunów. 4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania. 6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów opieki. 7. Prowadzenie ewaluacji zadania. 8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania. 9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. 10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania. 12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania. 13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Praca jedno- lub dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: Specjalista monitoringu w terminie do dnia 28 lipca 2016r. do godziny 15:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja i zlecanie przewozu produktów i towarów z oferty Spółki, wykonywanie planów sprzedaży, współpraca z firmami transportowymi i spedycjami, pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i negocjowanie stawek, rozliczenia z przewoźnikami
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
TSL/Rowój oprogramowań, zapewnienie ciagłosci pracy systemów TMS/WWN, obsługa help desk
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Stryków (łódzkie)
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie kadr spółki w pełnym zakresie, rekrutacja pracowników, współpraca z działem BHP, rachuby wynagrodzeń, współpraca z urzędami.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2017-08-02 - Zdzieszowice (opolskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstwa oraz w zakresie udzielanie rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych, ubieganie się o przyznanie pomocy finansowej ze środków z funduszy unii europejskiej
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc/nauka:-obsługa korespondencji,-archiwizowanie dokumentów,-obsługa klienta indywidualnego,-obsluga klienta biznesowego,-przygotowywanie dokumentów dot. obsługi klienta,obsluga sprzetów biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włodawa (lubelskie)
Telefoniczna obsługa klienta firmy; Doradztwo w zakresie produktów i usług; Przedstawienie oferty firmy w ramach bieżącej promocji; Obsługa korespondencji
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-07-20 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
-Obsługa kadrowo-płacowo-Prowadzenie akt osobowych-Prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń-Obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców- Raporty do ZUS, US, GUS, PFRON-Rozliczanie czasu pracy i delegacji kierowców-Nadzorowanie spraw związanych z transportem
MTB sp. z o.o. - 2017-09-26 - Sulechów (lubuskie)
Prowadzenie zakładu produkcji opakowań kartonowych, jego organizacja, zarządzanie pracownikami, nadzór nad maszynami, pozyskiwanie odbiorców oraz utrzymywanie z nimi współpracy i dobrych relacji, nastawienie na rozwój i sukces
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Łowicz (łódzkie)
czyszczenie, prostowanie, cięcie, gięcie prętów zbrojeniowych, montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie i montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach, wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich, wykonywanie elementów betonowych ilub żelbetonowych służących jako konstrukcje nośne budowli lub jako elementy wypełniające budowlę
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Ząbki (mazowieckie)
Obróbka metalu ze stali nierdzewnej
BTS SOLUTION Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Pszczółki (pomorskie)
pozyskiwanie zleceń transportowych, nadzór nad kierowcami, rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
Koordynowanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami firmy w zakresie ofertowania, przyjmowania zamówień i nadzorowania nad ich realizacją.Pozyskiwanie nowychklientów i budowanie z nimi trwałych relacji, aktywnych udział w targach branżowych w kraju i za granicą, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- sadzenie, ścinanie, pakowanie i sortowanie kwiatów na szklarni lub na hali,- kompleksowa pielęgnacja kwiatów,- inne prace zlecone przez Pracodawcę.
kontakt przez OHP - 2019-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad strategią badawczo rozwojową, realizacja zleconych prac badawczych, nadzór i koordynacja nad wdrażaniem do produkcji nowych produktów i technologii, opracowywanie wyników, sprawozdań z badań, współpraca z zewnętrznymi ośrodkami naukowo - badawczymi.
M.S. STEEL S.C. - 2016-11-18 - Płock (mazowieckie)