SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Kamieniec Ząbkowicki oferta pracy TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami; planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż; ścisła współpraca z działem handlowym w celu podniesienia jakości sprzedaży; realizacja zadań marketingowych zleconych przez przełożonych; analiza skuteczności działań marketingowych.
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Pracodawca: TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 44, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami; planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż; ścisła współpraca z działem handlowym w celu podniesienia jakości sprzedaży; realizacja zadań marketingowych zleconych przez przełożonych; analiza skuteczności działań marketingowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od 8 00 - 16 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamieniec Ząbkowicki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamieniec Ząbkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Data zakończenia pracy: 10.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, miekaralność
Nazwa pracodawcy:
TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA METALOWYCH ELEMENTÓW STOLARKI BUDOWLANEJ
Nazwisko osoby zgłaszającej: ANNA KRUPA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracodawca poszukuje animatorów, osób biorących udział w przedstawieniach oraz instruktorów sportowych (np. fitness, aerobic,step,pilates, nordic walking, tenis,tai chi i inne). Organizacja wieczornych przedstawień dla gości hotelowych (np. mini disco, bingo, zabawy i gry zespołowe, przedstawienia), taniec, śpiewanie. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
GARDEN HOTELS - 2016-11-07 - Hiszpania (Hiszpania)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWY TOWARÓW DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH.DBANIE I PRAWIDŁOWA EKSPLOATACJA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO.UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
SACAR - 2017-12-01 - Boguchwała (podkarpackie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
badanie zdolności procesów maszyn, analizy systemów pomiarowych /MSA/,nadzorowanie środków pomiarowych,sporządzanie dokumentacji PPAP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ" S.A - 2018-11-26 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
SPECJALISTA INFORMATYK-BUDOWA I ADMINISTROWANIE SIECIAMI TELEINFORMATYCZNYMIPracodawcą jest 3 Podkarpacka Brygada Obrony Terytorialnej , 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 4.Miejsce wykonywania pracy:Dębica
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2017-08-25 - Dębica (podkarpackie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami muzułmańskimi, oferowanie produktów jako zgodnych z zasadami islamu, analiza potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki rynku i wpływu religii na zwyczaje zakupowe klientów, asystowanie przy zawieraniu umów, realizacja zamówień, wystawianie faktury, nadzór nad stanem rozrachunków z klientem.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
praca w dziale sprzedaży, przyjmowanie gości grupowych-przygotowy3wanie oferty hotelu, negocjacje cenowe, przyjmowanie rezerwacji i zamówień, kontakt z innymi dzialami organizacyjnymi hotelu
PHU Martom Traveland Sp. z o.o Hotel Anders - 2016-04-08 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z osobami ukraińsko języcznymi; drobne prace biurowe między innymi: utrzymanie czystości w obiektach, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie zamówień dotyczących artykułów chemiczno- biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Rychtal (wielkopolskie)
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw zakupów
MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-05 - Skopanie (podkarpackie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
budowanie i utrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowywanie skryptów do testów automatycznych, kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
- Praca w salonie - sklepie sprzedającym sprzęt medyczno-rehabilitacyjny koreańskiej firmy "Nugamedica". Prezentacja sprzętu podczas pokazów połączonych z prelekacjami. Nauka obsługi sprzętu. Obsługa reklamacji i napraw.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-19:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 3 lata doświadczenia w salonach sprzedaży sprzętu medycznego. Umiejętność prowadzenia prezentacji sprzętu i omawianie efektów jego działania. Komunikatywna znajomośc j. angielskiego w piśmie i w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
reklama tworzenie strategi promocyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gdynia (pomorskie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowywanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących pracę
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Praca na prasach mimośrodowych: wykrawanie, tłoczenie i krepowanie detali z blach stalowych.
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, proponowanie produktów, obsługa zamówień na allegro/sklep internetowy. Na początek okres próbny umowa zlecenie- 3 miesiące, potem umowa o pracę.
APOGEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Łapsze Niżne (małopolskie)
poszukiwanie klintów w branży hutniczej, sprzedaż lub zakup wyrobów hutniczychmiejsce pracy: siedziba firmy + teren Polskiwynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia
KANIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami, realizacja dostaw
Eminent Effective Andrzej Kniaziewicz - 2019-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, negocjacje handlowe.
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie faktur do zamówień i bezpośrednio w koszty (bez zamówienia). Wykonywanie innych czynności przypisanych do roli Specjalisty ds. zobowiązań według wytycznych od Lidera . Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)