SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Gdańsk oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2016
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów w tym projektów międzynarodowych, - gotowość do działań innowacyjnych, - odporność na stres, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę. Mile widziane będą osoby z orzeczoną grupą niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Adres pracodawcy:
ŚLĄSKA 51, 81-304 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ŚLĄSKA
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 17.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gogolin (opolskie)
Praca w biurze na stanowisku komputerowym. Praca 9-17. Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Katowice (śląskie)
dział Narzędzia i dział Drzwi: ekspozycja i sprzedaż towaru, doradztwo w wyborze asortymentu
Tańscy Spółka Cywilna - 2017-11-22 - Mława (mazowieckie)
Obsługa maszyny do recyklingu kabli.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
1.Prowadzenie biura/ punktu informacyjnego ŻLGD.2.Udzielanie podstawowych informacji na temat ŻLGD, funkcjonowania biura ŻLGD oraz władz ŻLGD.3.Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów, obejmującego udzielanie informacji dotyczących przedsięwzięć zaplanowanych w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność. 4.Realizacja działań w zakresie animacji lokalnej i współpracy przewidzianych w Planie komunikacji stanowiącym załącznik do Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.5.Organizacja posiedzeń Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków.6.Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Rady.7.Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Biura. CV proszę przesłać na adres: j.glazewska (at) zulawskalgd.pl
Żuławska Lokalna Grupa Działania - 2016-10-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wężyczyn (mazowieckie)
Tworzenie, przegląd i aktualizacja zasad kontroli stanowiskowych w procesie produkcji i obsługi dostaw wyrobów. Wdrażanie metod usprawniających procesy kontroli jakości. Analiza przyczyn i kosztów reklamacji oraz wprowadzanie działań korygujących, Kontakt z klientami firmy w kwestiach dotyczących jakości oraz reklamacji. Weryfikacja specyfikacji jakościowych i technicznych wyrobów. Określenie wymagań dla surowców i materiałów do produkcji. Kontrola poprawności ewidencji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz aktualizacja w SAP. Nadzór pracy laboratorium w zakładach produkcyjnych. Nadzór nad przeznaczeniem wyrobów niezgodnych. Udział w rozpatrywaniu reklamacji i wdrażaniu działań korygujących.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)
prace biurowe, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Białebłoto-Stara Wieś (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
właściwa realizacja zadań i obowiązków w zakresie BHP
ZUS II Oddział w Łodzi - 2017-09-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
dokonywanie zakupów materiałów, surowców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, podejmowanie decyzji dotyczących przemiszczania towarów i komponentów
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, obsługa sprzedaży internetowej, odbieranie telefonów, wysyłanie maili
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji, realizacja planów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie I-Hurt.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-08-28 - Działoszyn (łódzkie)
wdrażanie systemów informatycznych, opieka nad eksploatacją systemu u klienta, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowaniaZapewniamy:pracę na pełen etat w stabilnej firmie oraz możliwość rozowju zawodowegoudział w specjalistycznych szkoleniach dostęp do nowoczesnej technologiimiłą atmosferę pracywynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
"UNISOFT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obłsuga klienta, obsługa mailowasala C
IPT CALL CENTER Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKLEJANIE, WAŻENIE, OPISYWANIE I PRZEWOŻENIE ROL PAPIERU NA MAGAZYN, ZAŁADUNEK ROL PAPIERU NA SAMOCHODY;WYMAGANIA: UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI WÓZKA WIDŁOWEGO, UPRAWNIENIA UDT- WJOII LUB UKOŃCZONY KURS; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN, UL. STOŁCZYŃSKA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NA ADRES E-MAIL: szczecin (at) pwapis.pl
APIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
przygotowywanie kebabów, obsługa kasy
kontakt przez OHP - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa aktualnych partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa).Aktywizacja istniejących partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.Przygotowanie oferty dla klientów końcowychNawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla partnerów.Dobra dykcja i miły tembr głosu. Bardzo dobra znajomość MS Excel, czynne prawo jazdy kategorii B. Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność współpracy.Umiejętność realizowania kilku zadań jednocześnieMile widziana znajomość rynku terminali płatniczych oraz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych.Doświadczenie w sprzedaży produktów lub/i usług w sektorze B2B z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi będzie istotnym argumentem decydującym o wyborze kandydata.
"PayTel" S. A. - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie kadr i płac, pomoc księgowej we wprowadzaniu dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche Rypin
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym, realizowanie podstawy programowej, terminowe wypełnianie dokumentacji służbowej
Usługi Muzyczne "ESTON" S.C.Halina i Jarosław Kwas - 2018-02-01 - Tychy (śląskie)
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Augustów (podlaskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)