SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWACKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWACKI) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWACKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka słowackiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku słowackim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnych relacji; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; lokalizacja: Warszawa-Mokotów; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/SŁ/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 07.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż rozwiazań telekomunikacyjnych, zlecanie wywiadów technicznych, kontakt z dostawcami, wycena usług dla danych lokalizacji, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, negocjacje z dostawcami i klientami ofert oraz umów handlowych, podpisywanie kontraktów handlowych, raportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakty z kontrahentami, tłumaczenie tekstów umów z języka mołdawskiego, rosyjskiego. Prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych w tych językachOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracyNa spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie
Adam Guzowski - 2016-09-20 - Strzembowo (mazowieckie)
Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
- aktywne i samodzilne pozyskiwanie klientów,- przygotowanie ofert handlowych,- utrzymywanie kontaktu z pozyskanymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy.Prowadzenie strony internetowej.Organizacja szkoleń, spotkań, konferencji.Przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Badanie branży i analizy trendów UX/UI stron i strategii konkurencji tworzenie przeglądu informacji dokumentów i diagramów, kierowanie bieżącymi testami użyteczności i oceny, prace z klientami i grupą projektową, mapa serwisu, szablony, testowanie.
SOFTWARE Paul Agbetile - 2016-04-20 - Lublin (lubelskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
REALIZACJA POLITYKI KADROWEJ, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW, DOKUMENTACJA KADROWA
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-04-26 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Puławy (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowa-nie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej, (sprawdzanie i korygowanie, uzgadnianie zmian), sporządzanie dziennych harmonogramów produkcji, przygotowywanie planów zakupowych niezbędnych materiałów i akcesoriów do produkcji elementów, monitoring realizacji dziennych planów produkcji z uwzględnieniem wprowadzanych zmian, - rozliczanie zużytych materiałów, ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zleceń.
Comfort S.A. - 2017-04-21 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Lubin (dolnośląskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Staż w firmie MEGATREM.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Podejmowanie dzialań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in.:- utrzymywanie kontaktu z kontrahentami,- przygotowanie dokumentów związanych ze sprzedażą,- prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów,- organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-11-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Udzielanie pożyczek, odbieranie rat od klientów
PRO DOMO Sp z oo Gdańsk - 2016-06-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Vuurin Agencja pracy Oddział w Złotowie poszukuje pracownika na stanowisko specjalista ds. rekrutacjiZakres obowiązków:-opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej,-prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów-tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika,-sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów jak również monitorowanie rynku pracy Umiejętności:-samodzielne radzenie sobie ze stresem i presją czasu-budowanie dobrych relacji z ludźmi-komunikatywność-kultura osobista-umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej
VUURIN AGENCJA PACY SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Złotów (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażąnie w Polsce- projekt zastosowań informatyki.Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja zamówień, planowanie produkcji, sporządzanie zleceń materiałowych, projektowanie w programie Mega Cad; godz. pracy 6.30-19.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Komnino (pomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii, administracji bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie księgowości; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)