SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Skopanie oferta pracy MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zakupów
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Skopanie (podkarpackie)
Pracodawca: MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 128, 39-450 Skopanie, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skopanie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów Sandomierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność planowania i oraganizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 letnie doświadczenie na w/w stanowisku, doświadczenie w handlu zagranicznym, dziale zakupów importowych, bardzo dobra znajomość EXCEL
Nazwa pracodawcy:
MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 128, 39-450 Skopanie, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Baranów Sandomierski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skopanie
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 128
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż wyrobów tekstylnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-11-06 - Koluszki (łódzkie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-11-16 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż , handel skór wyrobów galanteryjnych, handel krajowy i zagraniczny
Garbarnia SKOTAN Spółka zo.o. - 2017-08-31 - Skoczów (śląskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie potraw: kebab, lody, gofry, obsługa kasy fiskalnejWYMAGANIA: mile widziane doświadczenie zawodowe
P.P.H.U. Mariusz Galuska - 2017-10-13 - Rusinowice (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Górki Noteckie (lubuskie)
czytanie rysunków technicznych, kontakt z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie
EUROSTONE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)
Realizacja zadań przewidzianych dla specjalisty do spraw ochrony przyrody, krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych Krajeńskiego Parku Krajobrazowego w Statucie Parku, w ustawie o ochronie przyrody oraz w innych obowiązujących aktach prawa, w tym m.in.:-realizacja zadań związanych z ochroną przyrody w granicach parku,-informowanie o przepisach o ochronie przyrody osób przebywających na obszarach podlegających ochronie oraz w miejscach, w których znajdują się twory i składniki przyrody objęte formami ochrony przyrody,-prowadzenie edukacji przyrodniczej w szkołach i wśród miejscowego społeczeństwa, a także promowanie wartości przyrodniczych, historycznych, kulturowych i turystycznych parku krajobrazowego,-współpraca z samorządami, zarządcami obszarów parku krajobrazowego, organizacjami ekologicznymi i innymi podmiotami mającymi związek z ochroną parku krajobrazowego.Praca w siedzibie oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.
Krajeński Park Krajobrazowy Więcbork - 2016-12-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura Marketing
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe
Betoniarstwo-Kamieniarstwo, Usługi Transportowe i Handel Materiałami Budowlanymi Marek Masny - 2016-11-08 - Kornice (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Niedźwiada Duża (lubelskie)
Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w dziale sprzętu i transportu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2017-10-10 - Poddębice (łódzkie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa biura, obsługa sekretariatuWynagrodzenie od 2800zł brutto do 3800zł
Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż i ekspozycja towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Świdnik (lubelskie)
przygotowywanie posiłków, wszystkie inne prace związane z w/w stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Ustka (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
Nadzór nad sytemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwerów, nadzór i opieka nad stronami oraz sklepami internetowymi: Prestashop, Mineadmin, Firmes. Tworzenie e-mailingów (w koorporacji z działem marketingu) budowa i pozycjonowanie stron produktowych, raportowania wyników, współtworzenie i realizacje planów sprzedażowych.Umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc
BEAUTY VITAL AKADEMIA PIĘKNA I ZDROWIA AGNIESZKA VÖLKER - 2015-12-10 - Piła (wielkopolskie)