SPECJALISTA W DZIALE SPRZĘTOWO-HANDLOWYM Poddębice oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE SPRZĘTOWO-HANDLOWYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale sprzętu i transportu
Data publikacji: 2017-10-10
Lokalizacja: Poddębice (łódzkie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 108, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w dziale sprzętu i transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE SPRZĘTOWO-HANDLOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poddębice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poddębice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie rysunku technicznego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie mechaniczne, samochodowe lub logistyczne, staż pracy mile widziany
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Adres pracodawcy:
Łódzka 108, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poddębice
Adres strony pracodawcy: http://prdpoddebice.republika.pl/
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy do spraw transportu
Data dodania oferty pracy: 10.10.2017
Oferta pracy ważna do: 09.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy, delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-02-28 - Racibórz (śląskie)
ksiegowanie dokumentów firmowych, prace biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista ds. zakupów drewna
Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-08 - Mielec (podkarpackie)
dbanie o dobre kontakty ze zleceniodawcami na terenie Rosji, praca na terenie kraju i Rosji, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB 'BEST SECURITY' STĘPIEŃ, JANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)
do uzgodnienia
INSTYTUT ENERGETYKI O/TECHNIKI GRZEWCZEJ I SANITARNEJ - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + prowizja co kwartał. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym (zaawansowany B2). Doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
LPP S.A. - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
odbieranie i wykonywanie telefonów, wystawianie faktur, (miejsce pracy 500m. od pętli autobus. (103)
WYDAWNICTWO RADA MARIUSZ DROZDOWICZ - 2016-11-28 - Karnin (lubuskie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie i księgowanie dokumentów , rozliczanie kasy gotówkowej, pracowniczych delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie propozycji płatności, kompensat i wprowadzanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunku z kontrahentami , uzgadnianie sald, rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych i eksportowych, sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby wewnetrzne firmy, współpraca w czynnościach związanych z zamknięciem miesięcy i roku
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-31 - Gręzówka (lubelskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Machary (lubuskie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych, diagnozowanie pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Grabów Szlachecki (lubelskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu, wystawianie i księgowanie wstepne dokumentów firmowych
MEGA TRAILERS SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Ludwików (łódzkie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w rozwoju nowych formatów opakowań dla wyrobów czekoladowych z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowań Zarządzanie projektamiWpływ na zarządzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwiązań i podnoszeniem efektywności opakowańRozwijanie prototypów dla badań marketingowych i rynkowych we współpracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywną komunikację i współpracę z kolegami z innych działówWspółpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi działami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.Miejsce pracy: Czekoladowa 1 Bielany Wrocławskie Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie około 188h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Tęczowa Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w zawodzie, prace porządkowe
Przedsiębiorstwo DRO-SAB sp. z o.o. - 2016-11-03 - Ruda Śląska (śląskie)