SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW DREWNA Mielec oferta pracy Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW DREWNA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. zakupów drewna
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista ds. zakupów drewna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW DREWNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: kierunek leśny lub ochrona środowiska, doświadczenie w handlu (mile widziane jako przedstawiciel handlowy), dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, znajomość branży drzewnej/produktów drewnopochodnych, znajomość języka angielskiego (język rosyjski będzie dodatkowym atutem).
Nazwa pracodawcy:
Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 08.12.2015
Oferta pracy ważna do: 07.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
kelner
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 77 26.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Murowanie i zbrojenie - budowa domów od podstaw. Praca na terenie Malopolski i Śląska.
MROCZEK RYSZARD USŁUGI BUDOWLANE - 2016-02-10 - Czaniec (śląskie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-05-02 - Grabów (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie założonych celów sprzedażowych, aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników w sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności.
Dragongaz sp z.o.o - 2016-02-17 - Chróścina (opolskie)
Prowadzenie rozmów z osobami objętymi wsparciem, motywowanie do pracy, świadczenie usług doradczych i mediacyjnych w celu pomagania osobom w rozwiązywaniu umiejętności radzenia sobie z problemami.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szprotawa (lubuskie)
Opracowywanie i wdrażanie skutecznej strategii pozycjonowania stron; przeprowadzanie audytów SEO (ON-SAID i OFF-SAID); tworzenie zaawansowanych strategii słów kluczowych; link BUILDING; analiza statystyk
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Szczęsne (warmińsko-mazurskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA STARONIE: http://www.katowice.so.gov.pl/249/info - W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach III Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Bytomiu.- Zarządzenie Nr 78/2016 z dnia 20 września 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach §1 Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sadowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sadowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-79/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu. Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy). - Termin I etapu konkursu: 27 październik 2016r. Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach. Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.- Godziny pracy: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (około 01.01.2017 r.)
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-23 - Bytom (śląskie)
- przygotowanie opracowań oraz kompletnej dokumentacji związanej z realizowanymi umowami- znajomość przepisów z zakresu odpadów- sporządzanie ofert i przedstawianie zakresu usług,prowadzenie rozmów,korespondencji, sporządzanie umów- utrzymanie i podtrzymywanie realizacji umów,koordynowanie prac- szukanie przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej
BIOTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca w restauracji Garden Bar wg grafików między 7-19.00.
FALA S.C. BIELSKO-BIAŁA - 2016-03-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)
sprzedaż usług hotelowych, obsługa klienta w ośrodku, pozyskiwanie nowych klientów
Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-08 - Jantar (pomorskie)
zlecanie, monitoring i rozliczanie usług transportu drogowego , wybór dostawców usług transportowych, prowadzenie negocjacji, uzgodnienia harmonogramów załadunków i wysyłek, nadzór nad kosztami usług transportowych i towarzyszących
CIECH Soda Polska s.a. - 2016-11-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zaopatrzenie stacji, realizacja zamówień, obsługa korespondencji, pomoc komórce kadrowo - organizacyjnej, zamówienia publiczne
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2016-07-07 - Jaworzno (śląskie)
Współpraca z kontrahentami - obsługa zamówień
Monster Print Janusz Mordec - 2016-01-21 - Chorzelów (podkarpackie)
stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, wyszukiwania pracowników dla zleceń klientów, wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów
JBM Barbara Milewska - 2017-12-13 - Piaseczno (mazowieckie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa strony internetowej i sklepu internetowego
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Ważniejsze zadania: 1. wykonywanie prac związanych z obsługą administracyjną form doskonalenia; 2. sporządzanie miesięcznych kalendarzy wydarzeń; 3. gromadzenie i udostępnianie dokumentacji poszkoleniowej; 4. prowadzenie baz danych z zakresu doskonalenia; 5. monitorowanie realizacji form doskonalenia zaplanowanych w Rocznym Planie Realizacji Regionalnego Programu Strategicznego Aktywni Pomorzanie; 6. zarządzanie doskonaleniem realizowanym w ramach projektów i zewnętrznych zadań zleconych. Umowa do 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacja, płatności itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Gnojnik (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i ewidencja zamówień (Excel). Współpraca z rynkami wschodnimi i UE.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientaRozliczanie magazynu
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-01-05 - Ługi (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, przygotowywanie dokumentów do odprawy, współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, prace biurowe (przygotowywanie dokumentów, negocjacje w języku angielskim
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-10-04 - Leszno (wielkopolskie)