SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ługi oferta pracy ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientaRozliczanie magazynu
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Ługi (pomorskie)
Pracodawca: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientaRozliczanie magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ługi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Lęborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodoweMile widziana znajomość języków obcychKreatywne myślenie
Nazwa pracodawcy: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Nowa Wieś Lęborska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ługi
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klientów kluczowych z Pakistanu, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż nazapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu znajważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Czarnków (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; pozyskiwanie i obsługa klienta; sporządzanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Daszyńskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MAD MOBIL SPÓŁKA JAWNA D.OSZEK, M.GAWAŁEK, A.OSZEK - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-21 - Wieniec (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa internetu, komputera, innych urządzeń biurowych, tworzenie bazy danych w systemie marketing, tworzenie ofert obsługa klientów w biurze.
POLONUS S.C. - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dobór Materiału do produkcji okien, wykonywanie cięć, frezowanie otworów montażowych, zgrzewanie, okuwanie, uszczelnianie.
ADVENTUS CENTER Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jedwabne (podlaskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem; obsługa komputera, w tym podstawowa znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstów, umiejętność pracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność; zakres obowiązków: bieżąca obsługa Klienta, doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich realizacja, poprzez wysyłanie zamówień, fakturowanie; praca stacjonarna na jedną zmianę w renomowanym salonie podłóg i drzwi w Gliwicach;
GROSS GRZEGORZ WYLEŻUCH - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
Elektromonter p/z.Miejsce pracy na KWK Ruda.
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Ruda Śląska (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowalnych na terenie UE ze szczególnym uwzględnieniem krajów bałtyckich.
Centrum Ceramiki Budowlanej Importex Czernialis Spółka Jawna - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporzadzanie umów cywilno prawnych (dzieło, zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego dla osób fizycznych, rozliczanie umów, sporządzanie i rozliczanie wszelkiej dokumentacji dot. pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2016-05-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i całej Europy-Sprzedaż ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad gośćmi przebywającymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbielów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (PIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- obliczanie list płac i ZUS,- kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej.
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zamawianie materiałów budowlanych, rozliczenia robót, ewidencjonowanie materiałów, kosztorysowanie.
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Golasowice (śląskie)