SPECJALISTA DS TURYSTYKI/PRACOWNIK BIUROWY Łódź oferta pracy POLONUS S.C.

Stanowisko: SPECJALISTA DS TURYSTYKI/PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa internetu, komputera, innych urządzeń biurowych, tworzenie bazy danych w systemie marketing, tworzenie ofert obsługa klientów w biurze.
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLONUS S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaracza 13, 90-261 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa internetu, komputera, innych urządzeń biurowych, tworzenie bazy danych w systemie marketing, tworzenie ofert obsługa klientów w biurze.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TURYSTYKI/PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Mile widziane doświadczenie
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: POLONUS S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
92-413 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2016
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 24.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych (oferowanie, przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności), Organizowanie działań marketingowych. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
współpraca z zagranicznymi dostawcami; negocjacje; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zamówień; 5 razy do roku wyjazdy do Chin; znajomośc mody i najnowszych trędów obuwniczych
WM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z Ukrainy. Sprzedaż towarów na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pułtusk (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych, wypiek pieczywa na miejscu, kontrola jakości wyrobów w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy, doradztwo w zakresie optymalnego doboru oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kompleksowa obsługa posprzedażowa Klienta, udział w organizacji targów i delegacjach
AP Holding S.A. - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
spawanie elementów konstrukcji stalowych
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. Sp. j. - 2016-04-12 - Słupca (wielkopolskie)
Transport towarów na terenie Polski
ATB Bazylak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-08 - Biłgoraj (lubelskie)
produkcja i montaż reklam, obsługa ploterów tnących, drukujących, frezowanie CNC, wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rekrutacja opiekunek do osób starszych w Niemczech, promocja i doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów i kandydatów
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzaniajakością,- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych,- prowadzenie jakościowych audytów,- opracowanie dokumentacji walidacyjnej,- kwalifikacja urządzeń,- nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowymPraca w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2
FARMINA SP.Z O.O. - 2018-02-14 - Myślenice (małopolskie)
zakup produktów i współpraca z kontrahentem
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2017-03-02 - Błotnica (lubuskie)
specjalista ds kadr
Baltica Biznes Bis Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie czynności obróbki szkła, wykonywanie przeszkleń zespolonych i zabezpieczeń antywłamaniowych związanych ze szkłem, kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
-
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sprzedaży hurtowej i detalicznej wyrobów spółki i sprawowanie nadzoru nad jej przebiegiem,prowadzenie sprzedaży za pomocą sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
przeprowadzanie procedur związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników oraz zmianą warunków zatrudnienia, prowadzenie i bieżące aktualizowanie komputerowej ewidencji osobowej SEW-on line prowadzenie TAP zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników, ewidencji czasu pracy w różnych systemach i wymiarach czasu pracy, sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie struktury zatrudnienia i poziomu płac,dokonywanie naliczeń finansowych uprawnień pracowniczych i przesyłanie do płatnikaopracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników,tworzenie wniosków o nadanie medali i odznaczeń, tworzenie i aktualizowanie regulaminów pracy i regulaminów premiowania w zakładzie,ewidencjonowanie i terminowe kierowanie na badania lekarskie,sporządzanie, wydawanie wszelkich zaświadczeń o zatrudnieniu,archiwizowanie dokumentacji personalne
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe z zakresie spraw pracowniczych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER, które nie ukończyły 30 roku życia. Miejsce stażu; Tauron Serwis Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc w sporządzaniu potraw
Quantum Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
ewidencjonowanie operacji gospodarczych w KPIR i pełnej księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
- zamawianie towaru- analiza sprzedaży- negocjacje cenowe- udział w targach- tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Choroszcz (podlaskie)
Tworzenie raportów jakościowych z systemu związanych z realizacjątransportu. Ścisła współpraca z Działami Transportu i Magazynu orazinnymi działami firmy.
Interkadra Sp. zo.o. - 2016-05-31 - Opole (opolskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy (social media, strona ineternetowa), monitorowanie branży POS i FMCG, udział w targach oraz konkursach branżowych, działania z zakresu PR.Wymagane wykształcenie średnie,bardzo dobra znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat.B., znajomość narzędzi i technik marketingowych, narzędzi typu adwords, google analitics, umiejętność pracy zespołowej, dyspozyzyjność - wyjazdy zagraniczne, samodzielność, chęci do pracy.
ATS DISPLAY Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Wiązowna (mazowieckie)