SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ K/M Warszawa oferta pracy KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-03-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw szkoleń (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, 2letnie doświadczenie zawodowe, biegła znajomość obsługi komputera, umiejetności organizacyjne i analityczne.Olanowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych, obsługa szkoleń, opracowywanie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń, obsługa systemów informatycznych niezbednych do realizacji szkoleń, tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych, obsługa organizacyjna Rady Programowej.Zgłoszenia mailowe, CV na adres: ewa.polaska (at) mz.mofnet.gov.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.03.2018
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 07.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY W AFRYCE ( W TYM NIGERII)
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie średnie chemiczne; technik chemik, technik analityk, technik farmacji, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta, znajomość języka obcego: angielski preferowany w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy grupowej, umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy w rozwiązywaniu problemów, systematyczność i konsekwentność w działaniu, obsługa MS Office, komunikatywność, otwartość na rozwój. Opis stanowiksa: przyjmowanie próbek do badań, przeprowadzanie badań środków smarnych w laboratorium, pobieranie próbek oleju, nadzór nad magazynem laboratoryjnym. Szczegóły wymagań rekrutacyjnych dostępne na stronie internetowej www.ecol.com.pl, zakładka PRACA. Aplikacje składać w formie elektronicznej lub papierowej w siedzibie firmy.
ECOL SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Rybnik (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kas, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymPracodawca oferuje: liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaży hurtowa w branży rolniczej; bezpośredni kontakt z klientem.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-17 - Śniadowo (podlaskie)
praca w Dziale Sprzedaży Pojazdów - samochody dostawcze IVECO DAILY, budowanie i utrzymywanie dlugotrwałych relacji z klientami, sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne poszukiwanie możliwości wzrostu sprzedaży, realizacja wyznaczoncyh celów sprzedażowych na powierzonym terenie
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola miedzyoperacyjna na produkcji, nadzór i ocena działań korygujących, raportowanie, legalizacja sprzętu k-p, uczestnictwo w procesach kontroli jakości. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek techniczny, praca przy komputerze, obsługa Ms Office, Open Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolszewo (pomorskie)
Do zadań należeć będzie :- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewnętrznych audytów jakości,- nadzór nad realizacją niezbędnych działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących oraz poaudytowych,- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy prowadzonej działalności gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, w zakresie kształtowania i utrzymywania dobrych relacji z darczyńcami i podmiotami spierającymi działalność stowarzyszenia, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych oraz informacji związanych z działalnością stowarzyszenia, prowadzenie strony internetowej, kont social media i fanpagey stowarzyszenia, realizacja działań wspierających działalność funraisingową
Stowarzyszenie Pomocy Młodz. i Dzieciom Autystycznym oraz Młodz. i Dzieciom o Pokr. zaburzeniach "Wspólny Świat" - 2017-09-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: zawodowe; 5 lat stażu pracy; rozwożenie materiałów-zaopatrywanie budów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, fakturowanie i raportowanie sprzedaży, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych i kalkulacji ofert dla klientów, inne obowiązki działu handlowego
Zakład Produkcji Hamulców ''UNIMEX'' Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzedaż usług turystycznych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-27 - Nysa (opolskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Skopanie (podkarpackie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Olesno (opolskie)
Realizowanie polityki firmy w zakresie obsługi Klientów. Działania z zakresu marketingu i sprzedaży m.in: przygotowanie ofert, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z klientem.
POLSKA IZBA HANDLU ZAGRANICZNEGO CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
Gromadzenie, opracowanie i udostępnianie informacji podatkowych, dokonywanie analiz prawno-podatkowych i ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
- kompleksowa obsługa reklamacji- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacji i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami firmy- organizowanie wysyłek przedmiotów i części reklamacyjnych
Mirosław Gockowiak - 2018-08-27 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie, rozwój i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, budowanie strategi SEOi social media, rozwój i zarządzanie strony internetowej, prowadzenie bloga firmowego, szeroko pojęte działania marketingowe, pisanie artykułów na temat urządzeń, profesjonalne reprezentowanie firmy we wszystkich działaniach włącznie z targami i konferencjami branżowymi, (branża: sprzedaż artykułów medycznych)
"INNOVATVE MICRO DENTISTRY" Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)