SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy ABC Broker Rafał Gardocki
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ABC Broker Rafał Gardocki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstytucji 3 Maja 24/8, 15-766 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - niekaralność- obsługa komputera i urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: ABC Broker Rafał Gardocki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Księdza Arcybiskupa Edwarda Kisiela 5a/20, 15-361 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.abcpolisa.pl
Ulica pracodawcy: Księdza Arcybiskupa Edwarda Kisiela
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie wypożyczalni sprzętu budowlanego, tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż, bieżące monitorowanie i analiza rynku, wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, koordynowanie spraw urzędowych/administracyjnych na terenie całej Polski.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu oraz na terenie całej Polski.
DREK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktór, obsługa klientów warsztatu (zamawianie części samochodowych).
JAN FEDOROWICZ USŁUGI TRANSPORTOWE - 2018-08-22 - Góreczno (opolskie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
- Zdobywanie klientów, zajmowanie się dokumentacją. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 1 rok. - Zlecenie w godzinach: 9:00-18:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność. Kontakt e-mail: egorska (at) poliglotus.com.pl
Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji związanej z procesami kontroli;- tworzenie komponentów oraz funkcji aplikacji; samodzielne rozwiązywanie problemów, testowanie oraz debugowanie; praca z innymi członkami zespołu w celu sprawdzenia i implementacji decyzji; budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na zaufaniu.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym, Symfonia, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON), sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień administracji personalnej, obsługa programu POL-on.
Instytut Elektrotechniki Oddział w Gdańsku - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwój sieci dystrybucyjnej wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów hurtowych i sieciowych; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (obsługa bieżących zamówień, doradztwo, przygotowanie ofert, kontrola procesu realizacji zamówienia, analiza współpracy z kontrahentem); Analiza profilu działalności obecnych i potencjalnych klientów wraz z aktywizacją sprzedaży; Analiza sprzedaży w kanale hurtowym i nowoczesnym (analiza sprzedaży produktów, analizy aktywności/potencjału/rozwoju kontrahentów, analiza konkurencji dostawcy/produkty) Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; Opracowywanie raportów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Chorzów (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Praca w sklepie w branży mięsnej "PAMSO". Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru, utzrymanie czystości. Praca w sklepach: Al. Wyszyńskiego 107, ul. Zaolziańska 10, ul. Piotrkowska 317/319 box 146, ul. Zielona 9, ul. Czarnkowska 2A, ul. Łagiewnicka 101, ul. Plantowa 1, Rynek Batory 25 i 10 (jedno pomieszczenie)
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Pabianice (łódzkie)
Zapoznanie się ze sposobem przygotowania dokumentacji księgowej. Wdrożenie w sposób przygotowywania i przesyłania dokumentów podróży /biletów, kart pokładowych/. Nauka rezerwacji lotniczych, rezerwacji hoteli i samochodów. Wsparcie firmy w obsłudze połączeń przychodzących i zapisywaniu zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-01-11 - Aleksandria (łódzkie)
praca na magazynie, obsługa suwnic
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-03-14 - Garbatka (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz realizacja umów z wykonawcami zgodnie z aktualnymi wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych;- Nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o zamówienia;- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji zadań i projektów;- Przygotowywanie i organizowanie postępowań dla usług, dostaw i robót dotyczących zakresu działań inwestycyjnych prowadzonych przez PIM Sp. z o.o.;- Przygotowywanie umów z wykonawcami oraz korespondencji z tym związanej, a w szczególności kontrola zgodności z obowiązującymi przepisami i zawartymi umowami
Przedsiebiorstwo Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- nawiązywanie współpracy z międzynarodowymi Partnerami, - realizacja założonych celów sprzedażowych, - tworzenie ofert/kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, - monitorowanie rynku, - reprezentowania firmy na międzynarodowych targach. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 533 433 770, CV na e-mail: mikoda (at) jollyheap.com
JollyHeap Svitlana Sapunova - 2017-11-30 - Smardzów (dolnośląskie)
obsługa maszyn przemysłowych oraz maszyn do szycia, szycie pokrowców w skórze i z tkanin, szycie pokrowców zgodnie z opracowanymi projektami i wydanymi do niego instrukcjami
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, rozliczenia z ZUS-em, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, obsługa programów kadrowo- płacowych
GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, kalkulacji cenowych, współpraca z klientami, nadzorowanie budów
World Acoustic Group S.A. - 2019-09-09 - Chróstnik (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z zakupami, dokumentacją magazynową,analiza rotacji materialów.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Ćmielów (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
1. Realizacja i/lub rozliczanie profektów dofinansowanych ze środków UE2. Wiedza z zakresu programów unijnych, rozliczania projektów ze szczeg. uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego3. Wymagania dodatkowe: kursy/szkolenia z zakresu zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów UE.
FORUM ROZWOJU REGIONALNEGO POLSKA WSCHODNIA - 2019-09-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
kontakty z klientami krajowymi i zagranicznymi; zakup i sprzedaż towaru
"ROBOPOL" P.W. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, nadzorowanie linii produkcyjnych w zakresie obsługi elektrycznej i elektronicznej, zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej, naprawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Stary Gostków (łódzkie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-05-20 - Polkowice (dolnośląskie)