SPECJALISTA DS.TURYSTYKI Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik informacji turystycznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik informacji turystycznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
samodzielna bieżąca współpraca z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami, koordynowanie procesu zakupów mateiałów produkcyjnych, składanie zamówień i ustalenie szczegółów dotyczacych zamówienia, zapewnianie terminowości dostaw, współpraca z pozostałymi działami.
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2018-08-27 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy, tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, kwater, szkoleń,badań.Wprowadzanie pracowników na stanowiska, kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
-budowanie baz potencjalnych klientów zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu-doradztwo w zakresie oferowanych produktów -podpisywanie umów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie paznokci żelowych, hybrydowych.
Magdalena Pietrzykowska Studio Fryzjerskie - 2017-01-19 - Kęty (małopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW,POPRZEZ DOSTEPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY,WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, dokonywanie zamówień, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych przez Kancelarię usług prawnych, bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, podtrzymywanie relacji z klientami
"KANCELARIA PRAWNA BIKBR" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymanie współpracy z obecnymi klientami; Przygotowywanie dla przewoźników ukraińskich instrukcji przewozu, w tym podawanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalenie trasy.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2016-04-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jelit baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-08-26 - Kaszczor (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
Przygotowania instalacji sanitarnych. Konserwacja. Drobne naprawy.
PPUH MAROL - 2016-06-10 - Wilczyn (dolnośląskie)
Diagnoza usterek oraz naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mielec (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie. Wynagrodzenie od 1750 zł - do negocjacji.
HYPROTECH POLSKA - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaiowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PLANOWANIE TRANSPORTÓW DROGOWYCH ORAZ KOLEJOWYCH Z RÓŻNYCH PAŃSTW WUROPEJSKICH W OBRĘBIE EUROPY. ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU PLANISTCZNEGO OTM, OTD I BMS
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klientów: zbieranie i przyjmowanie zamówień, realizacja zamówień, sprzątanie po klientach, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za konsulting w zakresie problematyki systemów energetycznych. Będzie wykonywać analizy techniczne pracy systemów elektroenergetycznych, analizy techniczno-ekonomiczne rozwoju systemu elektroenergetycznego, audyty obiektów elektroenergetycznych. Będzie również odpowiedzialna za koordynowanie zagadnień formalno-prawnych w procesie uzyskiwania pozwolenia na budowę obiektów elektroenergetycznych.- Wymagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu elektroenergetyki. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność pracy z komputerem - Pankiet Office i programy użytkowe. Komunikatywność. Solidność. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-760-86-87, 660-717-735) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy lub e-mail: wase-katowice (at) emca.pl
"EMCA VOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Płock (mazowieckie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć w klasie VII.Praca w wymiarze 2/30 etatu.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Wytrzyszczce - 2017-08-10 - Wytrzyszczka (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA AKRO SP. Z O.O. - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)