SPECJALISTA ZAOPATRZENIA PRODUKCJI Łuków oferta pracy FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA ZAOPATRZENIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: samodzielna bieżąca współpraca z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami, koordynowanie procesu zakupów mateiałów produkcyjnych, składanie zamówień i ustalenie szczegółów dotyczacych zamówienia, zapewnianie terminowości dostaw, współpraca z pozostałymi działami.
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielna bieżąca współpraca z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami, koordynowanie procesu zakupów mateiałów produkcyjnych, składanie zamówień i ustalenie szczegółów dotyczacych zamówienia, zapewnianie terminowości dostaw, współpraca z pozostałymi działami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZAOPATRZENIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie podstawowe, staż pracy nie wymagany, do przyuczenia
Nazwa pracodawcy: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Nazwisko osoby zgłaszającej: Monika Mateusiak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 26.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)
1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów.3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office.5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki.6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji.8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ.9.Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności.10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace księgowe
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:wykształcenie na poziomie minimum średnim; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność organizacji pracy własnej; PRACA O CHARAKTERZE ZADANIOWYM WYKONYWANA ZDALNIE;ELASTYCZNY ROZKŁAD CZASU PRACY;
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Wołów (dolnośląskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
FIRMA VERONIC Salon fryzjerko- kosmetyczny Renata Kocęba - 2016-12-14 - Jasionka (podkarpackie)
SPRZEDAŻ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH I INNYCH WYROBÓW FIRMY NA RYNKI WSCHODNIE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
montaż systemów TV przemysłowej, delegacje
"DX" - Ireneusz Dyks - 2016-01-18 - Kłodawa (lubuskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientów. zaangażowanie i samodzielność kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-03-28 - Kotórz Mały (opolskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2015-12-01 - Sochaczew (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
Pełna księgowość
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-09-09 - Golina (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów tureckojęzycznych, księgowanie faktur, kontrola sald rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości, utrzymanie ruchu, praca przy taśmie produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniskow kredytowych, sporządzanie numów kredytowych, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów
Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą w Szepietowie - 2018-06-12 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
obsługiwanie wybranych sieci komputerowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA - 2017-10-13 - Świdnik (lubelskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad zagadnieniem w obszarze BHP z zakładzie produkcyjnym, analiza wypadków, sporządzanie stosownej dokumentacji, prowadzenie szkoleń BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Łebieniec (pomorskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami Tygodnika 7DNI i Partner.
F.H.U. MICROPRO - 2016-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert dla klientów, bieżąca obsługa klientów. Przygotowywanie rysunków technicznych dla produkcji, nadzór nad terminowym wykonywaniem prac. Staż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Brzesko (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)