SPECJALISTA DS KADR I PŁAC (NR 4367) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC (NR 4367)
Wynagrodzenie: od 3 060 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, rozliczenia z ZUS-em, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, rozliczenia z ZUS-em, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 060 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC (NR 4367)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : STOSOWANIE I INTERPRETACJA PRZEPISÓW M.IN. W ZAKRESIE NALICZANIA WYNAGRODZEŃ, PRAWA PRACY, PODATKÓW OD OSÓB FIZYCZNYCH ORAZ UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,[Uprawnienie 1] : znajmomość programów kadrowo-płacowych i programu Płatnik[Uprawnienie 2] : stosowanie i interpretacja przepisów w zakresie m.in. prawa pracy, podatków od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, naliczania wynagrodzeń[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ZPO.BYDGOSZCZ (at) OP.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Smukalska
Numer budynku pracodawcy: 251
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0311f30191ead37ccbf4a55130bf317a
Podobne oferty pracy
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Instalacja i administracja sieciami LAN i WAN. Instalacja i konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych oraz stacji roboczych. Instalacja i naprawa urządzeń peryferyjnych. Instalacja i konfiguracja systemów monitoringu i systemów alarmowych. Wsparcie użytkowników oraz bieżące rozwiązywanie problemów. Dbanie o serwery produkcyjne (serwery www, domeny, poczta).
DATECH Systemy i Sieci Komputerowe Damian Poźniak - 2019-03-14 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowanie samochodu do sprzedaży, obsługa klienta, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-"DZIUK" ZBIGNIEW DZIUK - 2018-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie umów o pracę, ewidencja zwolnień lekarskich, obsługa programu płatnik, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, sporządzanie listy płac, ewidencja czasu pracy, sprządzanie sprawozdań, zestawień i raportów
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A. - 2019-04-18 - Police (zachodniopomorskie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych i stałych relacji z klientami, realizacja zmówień, zawieranie umów, raportowanie, monitoring rynku i analiza konkurencji, uczestnictwo w wystawach i imprezach targowych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto + premia sprzedażowa + ubezpieczenie zdrowotne + pakiet socjalny
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
- dokonywanie obiektywnej oceny utworu po audytywnej analizie;- dokonywanie systematyki gatunków muzyki popularnej;- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie nadsyłanych utworów muzycznych.Praca w Bielsku-Białej, od pn. do pt. od 9.00 do 17.00.Proponowana umowa o pracę na okres próbny z opcją przedłużenia na czas określony.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI; REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE; PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH; UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ; ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH. KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.WYMAGANIA: POZIOM WYKSZTAŁCENIA: WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, UMIEJĘTNOŚCI: KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETUWYNAGRODZENIE 2.700,00 BRUTTO+DODATEK STAŻOWYGODZINY PRACY 7:45-15:45CV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI"- POKÓJ 313; SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMENTÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: http://www.zachodniopomorska.ohp.pl/komunikaty/?c=mdTrese-cmPokaz-141
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa bierzacych spraw biurowych, telefoniczna obsługa klientów
CALL&MORE - 2019-03-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klienta, recepcji- sprzedaż- kontakt z klientem i dostawcą- zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
naliczanie i księgowanie zodowiązań podatkowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wprowadzanie komputerowe stanu sklepowego, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Strzelce (łódzkie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie raportów produkcji, rozchodów owarów, fakturowani, monitorowanie płatności, praca w programie komputerowym.Oferta pracy skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt osobisty w godz. 10.00-15.00 w siedzibie firmy oraz telefoniczny w godz. 08.00-16.00.
Przedsiębiorstwo FERM-PASZ - 2018-01-22 - Baboszewo (mazowieckie)
-Wspomaganie opracowywania materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych;-Współpraca z Global Training Team w celu zrozumienia przewidywanego zapotrzebowania; Planowanie szkoleń w zależności od wymagań biznesowych;-Rozwiązywanie problemów;
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-02-24 - Świętochłowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Golina (wielkopolskie)
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach francusko-, włosko- i hiszpańskojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym.- Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, angielskiego jest wymagana ponieważ osoba na tym stanowisku ma obsługiwać kraje Ameryki Południowej, Hiszpanię, Włochy oraz Francję. Dodatkowo język angielski jest głównym językiem używanym w naszej firmie z powodu międzynarodowego charakteru spółki.- Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Następna umowa o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 16:00-24:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznego. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera.
SENETIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Kutno (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
POLFEX Sp. z o. o. - 2019-07-22 - Borowiec (wielkopolskie)
Wstępna analiza potrzeb klienta, sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb klienta, obsługa stałych klientów i pozyskiwanie nowych.Adres miejsca pracy: ul. Celna 11, 48-300 Nysa oraz ul. Rynek 21, 48-340 Głuchołazy.
Meritumkredyt sp. z o.o. - 2016-09-09 - Głuchołazy (opolskie)