SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI I WYNAGRODZEŃ Police oferta pracy Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie umów o pracę, ewidencja zwolnień lekarskich, obsługa programu płatnik, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, sporządzanie listy płac, ewidencja czasu pracy, sprządzanie sprawozdań, zestawień i raportów
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Police (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tanowska 8, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie umów o pracę, ewidencja zwolnień lekarskich, obsługa programu płatnik, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, sporządzanie listy płac, ewidencja czasu pracy, sprządzanie sprawozdań, zestawień i raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI I WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Police
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: policki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Police
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa Programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ukończony kurs z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Adres pracodawcy:
Tanowska 8, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: policki
Gmina pracodawcy: Police
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Police
Ulica pracodawcy: Tanowska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7bad3018386f3be39b5928d0b4de29d
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2019-04-12 - Strzeszów (dolnośląskie)
koordynowanie pracy cudzoziemców oraz kontrola legalności zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zbrojenie stropów, ścian. Pracodawca zapewnia dojazd z Wyszkowa ok. godz. 5:15
Usługi Ogólnobudowlane i Remontowe Szumacher Bogdan - 2016-06-09 - Leszczydół-Nowiny (mazowieckie)
Prowadzenie i obsługa pojazdu (Polska - Słowacja)
PUH UNITED TRANS MICHAŁ MIĄSKO - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Katowice (śląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Telefoniczna i internetowa obsługa klienta; przygotowywanie reklam; kontakt mailowy z klientami z Anglii i Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Łomianki (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach kuchennych możliwość przyuczenia
Mariola Kosowska "Komplek" Usługi Opiekuńcze - 2016-08-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów makijażu permanentnegopraca na umowę zlecenie 153 godziny w miesiącu, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-18:00oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa administracyjno-księgowa dokumentacji finansowej, ewidencja umów, archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych, pomoc w rozliczaniu porozumień
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Cieszyn (śląskie)
planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, zgłaszających się do OSZ lub MCK, w których jest realizowana usługa szkoleniowa, planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym, upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, wsparcie działalności szkoleniowej organizowanej w OSZ i MCK podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych, udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego (zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, podwyższenie kwalifikacji, przekwalifikowanie), pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp., organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidualnych, grupowych spotkań informacyjnych, szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego, stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży rowerów
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Podgrodzie (podkarpackie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Współpraca z innymi działami.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: techniczne; doświadczenie w pracy w biurze; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji biurowo administracyjnej oraz technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INWROKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychrozliczanie zajęć komorniczychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejbieżąca obsługa spraw kadrowo płacowych pracownikówprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży. Praca w godzinach 8-16, 11-19.Pierwsza umowa to umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na czas określony.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Kliczków (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-12-19 - Żary (lubuskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca na zasadach telepracy
Polska Press Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Końskie (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bełżyce (lubelskie)
Lakierowanie elementów stalowych, zawieszanie i zdejmowanie detali, wizualna kontrola powłoki lakierniczej.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowaniu, podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni wietnamskiej i azjatyckiej
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
tworzenie i modyfikowanie zamówień, kontakt z dostawcami w języku angielskim i języku tureckim, procesowanie danych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z KGHM ZANAM,prowadzenie dokumentacji, uzgodnienia zleceń.
SKB SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)