SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW Strzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Strzeszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisznia Mała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:Wykształcenie min. średnie(preferowane kierunki: finanse, księgowość).Doświadczenie w rozliczaniuprojektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE warunek konieczny.Znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.Mile widziane:Dobra znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów dofinansowanych, w tym znajomość dokumentów, procedur i wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów.Wiedza z zakresu księgowości i rachunkowości.Doświadczenie w zakresie opracowywania Wniosków o płatność do Instytucji Wdrażającej projekt.Doświadczenie w przygotowaniu analiz efektywności finansowej projektów i prognozfinansowych.Umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny na adres: pgk (at) wiszniamala.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Wisznia Mała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzeszów
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?194c6aff6456163f3c45068174db2bb3
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-16 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)
rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych, obsługa dokumentów podróży, kontakt z liniami lotniczymi, koordynacja obsługi systemu GDS
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie dokumentacją księgową, kontrola dokumentów, dekretacja i rozliczanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
oferta stazu dla osób do 30r.ż. : sprzedaz, kontrola stanów magazynowych, robienie zamówień, rozkładanie towaru, prace porządkowe w miejscu pracy (na stanowisku)
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Otwock (mazowieckie)
j.w
ZPR MEDIA S.A. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)
odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę. Monitorowanie ważności szkoleń BHP i badań lekarskich.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Sasko Krzysztof - Darłowo - 2018-12-24 - Jeżyce (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Skórzewo (wielkopolskie)
produkcja reklam, montaż reklam, banerów
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w spółce, administrowanie i monitoring serwerów pod kontrolą Windows Server, administrowanie systemami ERP - Comarch ERP XL i inne, nadzór i zarządzanie infrastrukturą LAN/WAN, wsparcie techniczne użytkowników, nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju, obsługa kopii zapasowych jednostek, zapewnienie bezpieczeństwa danych.Bierzemy pod uwagę, również pracę na 1/2 etatu, z proporcjonalnie obniżonym wynagrodzeniem brutto.
ERBET SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2018-10-16 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
pełna obsługo kadrowo płacowa/samodzielne stanowisko
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKBUD" Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-08-17 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Obsługa biurowo-administracyjna,kontakt z organami administracji-państwowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Żakowice (łódzkie)
kontakt z klientami, negocjowanie umów, umawianie i finalizacja kontraktów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pabianice (łódzkie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Tarnów (małopolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy i związane z tym prace biurowe. Proponowane wynagrodzenie brutto: 13,70 zł/godz.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z charaterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Pleszew (wielkopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Śmiechowice (opolskie)
zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, wprowadzanie faktur do sys.komp., ustalanie cen, drukowanie cen etc.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Częstochowa (śląskie)
Naliczanie płac i prowadzenie teczek osobowych pracowników Klientów Kancelarii.
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2019-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w Kutnie-rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów.Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramownia systemowego,użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników.Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń.Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemch.
SII Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-28 - Kutno (łódzkie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)