SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW Strzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW

Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.

Data publikacji: 2019-04-12

Lokalizacja: Strzeszów (dolnośląskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisznia Mała

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:Wykształcenie min. średnie(preferowane kierunki: finanse, księgowość).Doświadczenie w rozliczaniuprojektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE warunek konieczny.Znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.Mile widziane:Dobra znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów dofinansowanych, w tym znajomość dokumentów, procedur i wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów.Wiedza z zakresu księgowości i rachunkowości.Doświadczenie w zakresie opracowywania Wniosków o płatność do Instytucji Wdrażającej projekt.Doświadczenie w przygotowaniu analiz efektywności finansowej projektów i prognozfinansowych.Umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy

Adres pracodawcy:
Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny na adres: pgk (at) wiszniamala.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: trzebnicki

Gmina pracodawcy: Wisznia Mała

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Strzeszów

Ulica pracodawcy: Lipowa

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 12.04.2019

Oferta pracy ważna do: 11.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?194c6aff6456163f3c45068174db2bb3

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WSPARCIA I WSPÓŁPRACY Z NGO'S W ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON - od 3 000 PLN

Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 2 000 - 2 500 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-16 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA SYSTEMÓW REZERWACJI - od 3 500 PLN

rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych, obsługa dokumentów podróży, kontakt z liniami lotniczymi, koordynacja obsługi systemu GDS
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 500 - 3 500 PLN

Zarządzanie dokumentacją księgową, kontrola dokumentów, dekretacja i rozliczanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW - od 13,7 PLN

-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA (119 SEFS) - 997,4 PLN

oferta stazu dla osób do 30r.ż. : sprzedaz, kontrola stanów magazynowych, robienie zamówień, rozkładanie towaru, prace porządkowe w miejscu pracy (na stanowisku)
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I FRANCUSKIM - od 2 500 PLN

odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 2 500 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę. Monitorowanie ważności szkoleń BHP i badań lekarskich.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Sasko Krzysztof - Darłowo - 2018-12-24 - Jeżyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Skórzewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI REKLAM - do 2 500 PLN

produkcja reklam, montaż reklam, banerów
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA IT - od 5 000 PLN

Zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w spółce, administrowanie i monitoring serwerów pod kontrolą Windows Server, administrowanie systemami ERP - Comarch ERP XL i inne, nadzór i zarządzanie infrastrukturą LAN/WAN, wsparcie techniczne użytkowników, nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju, obsługa kopii zapasowych jednostek, zapewnienie bezpieczeństwa danych.Bierzemy pod uwagę, również pracę na 1/2 etatu, z proporcjonalnie obniżonym wynagrodzeniem brutto.
ERBET SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - 2 000 - 2 700 PLN

- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

pełna obsługo kadrowo płacowa/samodzielne stanowisko
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKBUD" Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-08-17 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S ADMINISTRACJI - 1 017,4 PLN

Obsługa biurowo-administracyjna,kontakt z organami administracji-państwowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Żakowice (łódzkie)

SPRZEDAWCA W HANDLU HURTOWYM - od 2 200 PLN

kontakt z klientami, negocjowanie umów, umawianie i finalizacja kontraktów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pabianice (łódzkie)

MAGAZYNIER (Z) - od 1 750 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Rekrutacja pracowników z Ukrainy i związane z tym prace biurowe. Proponowane wynagrodzenie brutto: 13,70 zł/godz.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 500 PLN

zgodnie z charaterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 300 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Śmiechowice (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 400 PLN

zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, wprowadzanie faktur do sys.komp., ustalanie cen, drukowanie cen etc.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 4 500 PLN

Naliczanie płac i prowadzenie teczek osobowych pracowników Klientów Kancelarii.
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2019-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA D/S WSPARCIA IT - 3 000 - 4 500 PLN

Praca w Kutnie-rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów.Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramownia systemowego,użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników.Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń.Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemch.
SII Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-28 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. IT, R50/0628-185/17 - od 3 500 PLN

administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat