SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łomianki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna i internetowa obsługa klienta; przygotowywanie reklam; kontakt mailowy z klientami z Anglii i Pakistanu.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Łomianki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łomianki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna i internetowa obsługa klienta; przygotowywanie reklam; kontakt mailowy z klientami z Anglii i Pakistanu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca pn.- pt. w godzinach 10-18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomianki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2019
Data zakończenia pracy: 24.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Adres pracodawcy:
Poznańska 131A, 05-850 Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 131A
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 09.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
uprawa, przechowywanie, selekcja ziemniaka
BNA Polska Sp.z o.o - 2019-02-08 - Obliwice (pomorskie)
udział w procesach rekrutacyjnych,publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, koordynowanie procesów HR- szkolenia zawodowe, motywacyjne, ocena pracowników, przygotowanie raportów analiz na potrzeby spółki
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Samborzec (świętokrzyskie)
PRZESTRZEGANIE PRAWA I WEWNĘTRZNYCH AKTÓW NORMATYWNYCH, PROWADZENIE BIURA, PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI, UDZIAŁ W PRZYGOTOWANIU OFERT, REALIZOWANIE POLITYKI JAKOŚCI, PRZESTRZEGANIE BHP;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT.B, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ASERTWNOŚĆ, BRADZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) termall.pl
TERMALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ROZRUCH MOC EKOLOGIA - 2017-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta
PHU DORFIN Dorota Rodziejczak - 2018-02-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-10-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS.
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1.zapewnianie i kontrolowanie poprawności księgowań pod kątem podatkowym i rachunkowym;2.przygotowywanie i nadzorowanie terminowych ewidencji i rozliczeń rachunkowych, w tym terminowego sporządzania deklaracji podatkowych: VAT, CIT, PIT;3.uzgadnianie kont podatkowych, księgowanie na kontach VAT, przetwarzanie płatności do/od lokalnych organów podatkowych;4.nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, tj. faktur sprzedaży oraz ich księgowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;5.sporządzanie not miesięcznych, kwartalnych i rocznych do sprawozdań finansowych;6.sporządzanie bilansu podatkowego (ustalanie aktywów i rezerw z tytułu podatku odroczonego) oraz rachunku wyników wg różnych wariantów sprawozdawczych;7.sporządzanie analizy uzgodnienia między wynikiem bilansowym i podatkowym;8.przygotowywanie analizy podatkowej planowanych aktywności i proponowanie najbardziej efektywnych podatkowo rozwiązań;9.proponowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu przygotowywania deklaracji podatkowych;10.opiniowanie sporządzanych umów z kontrahentami w zakresie rozliczeń finansowych i podatkowych;11.sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych, raportów statystycznych;12.aktywna współpraca i reprezentowanie spółki w kontaktach organami podatkowymi;13.aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości dotyczących kwestii związanych z rozliczeniem podatkowym oraz w celu zapewnienia poprawnego raportowania podatkowego, a także zapewnianie wsparcia merytorycznego w procesie opracowywania i wdrażania wewnętrznej polityki rachunkowości;14.bieżące monitorowanie interpretacji i orzecznictwa podatkowego oraz bieżące analizowanie zdarzeń gospodarczych pod kątem prawa podatkowego
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Żukowo (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-04-24 - Rusiec (łódzkie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.p Branża: producent i importer ziaren i bakalii, wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Miejsce pracy: Oborniki Śląskie.
Katolik Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2018-01-11 - Zawiercie (śląskie)
Nauczanie fizyki w liceum, w którym realizowany jest program matury międzynarodowej IB DP (w liceum językiem wykładowym jest j.angielski).
Centrum Edukacji Międzynarodowej - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Fakturowanie, rozliczanie gotówki, obsługa biurowa klientów
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr, dbanie o bezpieczeństwo żywności.
Roja Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Regnów (łódzkie)
Sprzedaż sprzętu i akcesoriów komputerowychpraca w godz. 10-18
tbcom - Barsznica Tomasz - 2018-10-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Integracji Sensorycznej z uczniami
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-01-16 - Tychy (śląskie)
jw.
DELTA S. A. - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)