SPECJALISTA DS PŁAC I KADR Prószków oferta pracy DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS.
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Prószków (opolskie)
Pracodawca: DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 30, 46-060 Prószków, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prószków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prószków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym Min. 2 letnie doświadczenie w pracy wdziale płacowym, mile widziane doświadczenie w dziale kadrowo płacowym w agencji pracy tymczasowej Znajomośćprzepisów: prawa pracy, w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznychoraz aktualnych przypisów wykonawczych, mile widziana znajomość ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych Umiejętność posługiwania się programami kadrowo-płacowymi Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy podpresją czasu Terminowość i dokładność Doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu korekt ZUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Opolska 30, 46-060 Prószków, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Prószków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prószków
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
bezpośrednia obsł. klienta, wypisywanie faktur sprzedaży, praca w dziale handlowym, pomoc przy realizacji zamówień, udział w procesie obiegu dokumnetów irmy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
Obsługa transportu materiałów - import i eksport zgodnie z zasadami ochrony środowiska na terenie UE oraz WNP (Ukraina, Bialoruś, Rosja, Kazachstan), obsluga programów magazynowych, obsługa programów do fakturowania Comarch Optima, częste delegacje UE+WNP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klienta w przewozach międzynarodowych- Aktywne pozyskiwanie zleceń spedycyjnych na rynkach wschodnich (Rosja, kazachstan, Białoruś)- Nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu- Rozliczanie finansowe transportów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Białystok (podlaskie)
Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR, KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Drzewica (łódzkie)
obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
Praca z zastosowaniem drogich półproduktów (lite drewno, drewno egzotyczne, granit, marmur). Praca głównie na terenie otwartym. Praca z użyciem nowoczesnych narzędzi stolarskich i kamieniarskich. Praca z odpowiedzialnością materialną za powierzone mienie i surowce. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku, dyspozycyjnośc w godz.: 8-16, 168 godzin miesięcznie. Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko i portugalskojęzycznymi,dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczenia,orzeczenie o niepełnosprawności I lub II grupa,sprzątanie biur, praca w godz. 15-21
PPU CZA-TA - 2016-03-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
promowanie usług firmy w internecie w języku urdu, kontakt z klientami, opracowywanie struktury marketingowej w języku urdu, formułowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Piaseczno (mazowieckie)
-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bilansów, kosztorysowanie ofert, prawidłowa realizacja projektu, obliczanie zapotrzebowania materiałów z projektów, zaopatrzenie budowy w materiały wg zapotrzebowania, logistyka materiałów. Praca dwuzmianowa w godz. 7.30-18.00 od poniedziałku do piątku (1 sobota w miesiącu pracująca) w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Dębów (podkarpackie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie działań mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowania i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Otmuchów (opolskie)
wykonywanie kalkulacji cenowych wyrobów wg zapytania klienta,kompletowanie informacji niezbędnych do wykazywania kosztów produkcji, szczegółowa analiza zapytania ofertowego oraz weryfikacja dokumentacji.
DAM-ROB Sp. z o.o. Spółka Komandytowa dawniej DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-08-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
zlecanie, nadzór i rozliczanie remontów w Spółdzielni Mieszkaniowej "Staszica"
Spółdzielnia Mieszkaniowa "STASZICA" - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
KOMUNALNIK Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Chorzów (śląskie)
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak - 2016-08-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Budowa dróg i chodników
ZAKŁAD BUDOWY WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI MAREK ZADURA - 2018-01-18 - Piotrowice (lubelskie)
sprzedaż, obsługa klienta,terminalu płatniczego,komputera ekspozycja towaru, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Oświęcim (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
Naprawa pojazdów samochodowych (osobowych i ciężarowych).
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-04-12 - Kobiernice (śląskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)