SPECJALISTA DS JAKOŚCI I SERWISU Koźmin Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak
Stanowisko: SPECJALISTA DS JAKOŚCI I SERWISU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Data publikacji: 2016-08-30
Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Borecka 33a, 63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS JAKOŚCI I SERWISU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Borecka 33a, 63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty, telefoniczny lub CV i podanie wysłać e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Borecka
Numer budynku pracodawcy: 33a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Głównym zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i administracji będzie merytoryczne i bezpośrednie wspomaganie działu sprzedaży firmy. Pomoc w sporządzaniu ofert handlowych, przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją. Obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych kontrahentów, ewidencjonowanie dokumentów oraz wsparcie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów.
ABATEC SP. Z O. O. - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, utrzymanie dobrych relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne) reprezentowanie firm na zewnątrz
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu Office w tym Excell; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu; wystawianie dokumentacji magazynowej; raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COGNOR S.A. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
wsparcie rzecznika prasowego w prowadzeniu działalności media relations; prowadzenie codziennego monitoringu mediów; przygotowywanie comiesięcznych raportów jakościowych i ilościowych z działań zespołu komunikacji zewnętrznej; aktualizacja treści zamieszczonych na stronie www spółki w zakładach administrowanych przez zespół komunikacji zewnętrznej; nadzór nad zgodnością graficzną prezentacji powstających w innych obszarach spółki na potrzeby wystąpień publicznych; nadzór nad realizacją zapisów umów sponsorskich w obszarze komunikacji zewnętrznej; wspieranie zespołu ds. Darowizn; współpraca z agencjami PR, drukarniami oraz dostawcami innych usług w zespole komunikacji zewnętrznej
ANWIL S.A. - 2016-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i nadzorowanie produkcji roślinnej, nadzór nad właśiciwą eksploatacją maszyn i urządzeń rolniczych
GOSPODARSTWO ROLNE KWIECISZEWO ARCHIDIECEZJI GNIEŹNIEŃSKIEJ - 2016-02-11 - Kwieciszewo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Głogów (dolnośląskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza aktów prawnych dotyczących form ochrony przyrody w Polsce pod kątem weryfikacji przebiegu granic form ochrony przyrody z aktów prawnych, weryfikacja danych zebranych w centralnym rejestrze form ochrony przyrody, kalibracja i wektoryzacja granic form ochrony przyrody z aktów prawnych wsparcie Wydziału w zakresie innych analiz przestrzennych i przetworzenia danych
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Wczytywanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie poprawności danych, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)
- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym (od 8.00 do 16.00) + dyżury przez całą dobę oraz w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Wymagane doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
planowanie i organizacja transportu, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale magazynu i transportu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Leszcze (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie drewna.Praca wykonywana na terenie województwa mazowieckiego. Pracodawca oferuje dowóz pracowniczy z Płońska i okolic. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 693 143 w godzinach 07.00-20.00.
BAŁDYGA Jerzy Bałdyga - 2017-10-18 - Płońsk (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi - sekretarkaMiejsce Pracy: Biuro Wojewódzkiej Komendy OHP, Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretarka.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 17.11.2017 r. Dokumenty należy przesyłać na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja do sekretariatu . Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pomocniczy robotnik drogowy: pomocnicze prace związane z montażem oznakowania.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
kelner
PUH "STACHOWIAK-INWESTYCJE"Aleksander Stachowiak - 2016-10-18 - Rewal (zachodniopomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, tworzenie projektów instalacji sanitarnych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krosno (podkarpackie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Stanowice (dolnośląskie)
Produkcja kebabu; kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Duszniki (wielkopolskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA, SPRZEDAŻY TOWARU, DBANIA O PORZADEK W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Konin (wielkopolskie)
wykonywania zadań z zakresu płac, kadr i księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie eksportu produktów. Poszukiwanie kontrahentów, kontakt z kontrahentami w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)