SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI - SEKRETARKA Gdańsk oferta pracy POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI - SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi - sekretarkaMiejsce Pracy: Biuro Wojewódzkiej Komendy OHP, Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretarka.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 17.11.2017 r. Dokumenty należy przesyłać na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja do sekretariatu . Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi - sekretarkaMiejsce Pracy: Biuro Wojewódzkiej Komendy OHP, Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretarka.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 17.11.2017 r. Dokumenty należy przesyłać na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja do sekretariatu . Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI - SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretarka.html
Nazwa pracodawcy:
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny,- Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy: Ochotniczy Hufiec Pracy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
GRANDE FINALE Gabriela Myślak - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego, od 5 do 13 od poniedziałku do piątku + co 3. weekend, za który oddajemy dni wolne. Oczekujemy doświadczenia w pracy sprzątaczki w budynku użyteczności publicznej, pracowitości i umiejętności pracy w zespole.Kontakt pracodawcą : tel.: 605 360 390, administracja (at) wteatrw.plSala B
Wrocławski Teatr Współczesny - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacjiPrzewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 maj 2019 r.
Okręgowa Izba Pilęgniarek i Położnych w Słupsku - 2017-09-18 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-03-13 - Zgierz (łódzkie)
zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzanów (mazowieckie)
Przeszkolenie z zakresu BHP i PPOŻ. Poznanie obowiązującego regulaminu pracy. Obsługa klienta. Przyjmowanie usług krawieckich i czapniczych. Wykonywanie usług krawieckich. Naprawa usług kaletniczych. wykonywanie guzików odzieżowych, tapicerskich. Utrzymanie czystości.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedaży-zamówienia ( faktury), nadzór nad procesem realizacji zamówienia.
IZOPANEL SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie aukcji internetowych, sprzedaż internetowa, przygotowywanie towaru do wysyłki (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej. Kontakt z pracodawcą po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Mszana Dolna (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,obróbka zdobych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zambrów (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego.
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa podstawowych narzedzi do naprawy samochodów oraz obróbki metali
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zgierz (łódzkie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
Firma Usługowa EKO-JAGR Sp.z o.o - 2018-06-29 - Żywiec (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wolbórz (łódzkie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży, przygotowanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gorlice (małopolskie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Kawczyn (wielkopolskie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wężyczyn (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie monopolowo-spożywczym, fakturowanie
"GRZEŚ" W. SZYMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-31 - Głogów (dolnośląskie)