SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 920 PLN
Zakres obowiązków: -Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
Data publikacji: 2017-12-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 920 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Data zakończenia pracy: 22.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat), preferowane kierunki humanistyczne jako dodatkowy atut potwierdzający wysoki poziom komunikacji w mowie i w piśmie, co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta, biegły j. angielski i j. niemiecki - niezbędne do kontaktów z klientami głównie angielsko i niemieckojęzycznych i wykonywania obowiązków służbowych w międzynarodowym środowisku pracy.Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta oraz wysoki poziom komunikacji w mowie i w piśmie; umiejętność rozwiązywania problemów; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra znajomość narzędzi i technologii internetowych.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 27.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Podobne oferty pracy
Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji szczegółowych zgodnie z normą 17025
1 Wojskowy Ośrodek Metrologii - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie i obsługa prototypów urządzeń, nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń
E.G.G. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Wieszowa (śląskie)
obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed, w trakcie i po ich podróży,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olewin (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie ciekawych projektów rekrutacyjnych. Sprzedaż profesjonalnych usług. Implementacja własnych pomysłów dotarcia do najlepszych kandydatów. Udział w wydarzeniach branżowych. Promowanie firmy na zewnątrz. Udział w budowaniu dobrej, sprzyjającej rozwojowi atmosfery w pracy.Umowa zlecenie około 135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystycznyudział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznegoprowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochronywspółudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parkuprowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznychwspółpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie zagospodarowania turystycznego oraz organizacja imprez o charakterze turystycznymgromadzenie i systematyczne przekazywanie do bazy danych GIS, danych niezbędnych do oceny stanu przyrody Parku i przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 sprawy związane z BIP w zakresie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zgodnie z zakresem działania udział w przygotowaniu i realizacji rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych sprawopracowywanie część merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zakresem działaniaoprowadzanie specjalistycznych wycieczek i grup zwiedzających Park zgodnie z zakresem działania; Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-04-26 - Smołdzino (pomorskie)
prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowychprojektowanie reklamprzygotowywanie akcji promocyjnychwprowadzanie produktów do sklepu internetowego
MEGAT Dariusz Branny - 2016-09-06 - Goleszów (śląskie)
Obsługa pogrzebów
MAŁGORZATA HERMANOWICZ ZAKŁAD POGRZEBOWY "WRZOS" Hermanowicz Małgorzata - 2018-08-10 - Malbork (pomorskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera,urządzeń multimedialnych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Słomiróg (małopolskie)
Obsługa informatyczna, obsługa akustyczna imprez, tworzenie banerów reklamowych i zamieszczanie na stronie internetowej. Proponowane wynagrodzenie: od 2000 zł - 2300 zł + wysługa lat + premia uznaniowa i regulaminowa, pierwsza umowa na okres próbny.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2016-11-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Nadzór nad właściwym składowaniem wyrobów na placu magazynowym i prowadzenie kontroli składowania,nadzorowanie harmonogramu wysyłki prefabrykatów wg ustalonych ilości i terminów, nadzór nad załadunkiem wyrobów na środki transportu, właściwym ich ułożeniem oraz wystawianie dowodów WZ, prowadzenie ewidencji wykonanych usług transportowych, wydawanych wyrobów i innych elementów służących do załadunków, wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz wystawianie FV, raportowanie, współpraca z innymi wydziałami przedsiębiorstwa.
Comfort S.A. - 2016-09-08 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-01-27 - Karpicko (wielkopolskie)
dokumentacja sprzedażowa i wysyłkowa, potwierdzanie dostaw, plany produkcji, raporty, ewidencja magazynowa, kontekty z odbiorcami i inne
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Żyrardów (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, sporzadzenie kosztorysów na zlecone prace, wystawianie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białoboki (podkarpackie)
Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wystawianie faktur, prowadzenie windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, w zakresie kształtowania i utrzymywania dobrych relacji z darczyńcami i podmiotami spierającymi działalność stowarzyszenia, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych oraz informacji związanych z działalnością stowarzyszenia, prowadzenie strony internetowej, kont social media i fanpagey stowarzyszenia, realizacja działań wspierających działalność funraisingową
Stowarzyszenie Pomocy Młodz. i Dzieciom Autystycznym oraz Młodz. i Dzieciom o Pokr. zaburzeniach "Wspólny Świat" - 2017-09-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)