SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praca na I zmianę10.00-18.00praca w niedziele 10.00-16.00praca w Gliwicach ul. Pszczyńska 192 Galeria Reformakwalifikacje osób:minimum średnie mile widziane wyższe licencjatdodatkowe - konieczne obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2016
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
- sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych,- obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych,- tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej,- budowanie dobrego wizerunku firmy,- realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych,- monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty,- przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta.Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy mw (at) e-widerski.pl
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2016-08-29 - Nędza (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
sprzedaż, obsługa klienta biznesowego i indywidualnego
PRO INVEST MARCIN BUJNY, INVEST MARCIN BUJNY - 2016-01-28 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
Zarządzanie programami gospodarki magazynowej i finansowo-księgowych, umiejętność programowania SQL, HTML, tworzenie oprogramowania administracja
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-05-22 - Lublin (lubelskie)
Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, tworzenie planów biznesowych, kontakt z instytucjami.
MAGNA ERA Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie raportów podatkowych, obsługa klientów w języku angielskim i języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień od klientów zagranicznych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOGA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-19 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Wg.zakresu czynności.
A.C.E. Produkcja Elektroniki Użytkowej Spółka z o.o. - 2018-01-15 - Białogard (zachodniopomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie konstrukcji dachowej, wykonywanie remontów wierzby dachowej, wzmacnianie wierzby dachowej, konserwacja wierzby dachowej
Przemysław Piekielny PCV Piekiełko - 2017-11-07 - Potok (łódzkie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i realizacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie prac budowlanych, zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, sprzęt i środki czystości, administrowanie zasobami firmy, prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów eksploatacyjnych
UTIZ Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Jaworzno (śląskie)
odbiór projektów budowlanych i ocena narażenia na środowisko
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ryki (lubelskie)
-
KRZYSZTOF WIGURSKI CUKIERNIA-PIEKARNIA "JOANNA" - 2018-09-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE KWIDZYN - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykonywanie niezniszczalnych badań diagnostycznych podzespołów taboru kolejowego(lokomotywy , wagony)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jasło (podkarpackie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie średnie,uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chmielów (podkarpackie)
Tworzenie, prowadzenie i archiwizacja dokumentów dotyczących produktu, doradztwo techniczne, udział w reklamacjach, prowadzenie szkoleń.
"TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE - 2017-07-21 - Jasło (podkarpackie)